W 2006 roku ilość osób płacących z góry za połączenia telefoniczne ma wzrosnąć do 20 proc. wszystkich użytkowników (w 2003 roku stanowili oni 8 proc. użytkowników).
49 proc. abonentów wymieniło możliwość kontrolowania kosztów jako pierwszy powód wyboru taryfy prepaid. Jednak usługi te skierowane są także do rynku młodzieżowego, który może przynosić duże zyski. Takie usługi pozwalają młodym ludziom na elastyczność, co jest u nich bardzo ważnym czynnikiem przy wyborze rodzaju usługi. Yankee Group spodziewa się wzrostu tego segmentu o 70 proc. do 24.8 miliona klientów do końca 2007 roku.
Sprawdź także:
27.11.2024 (17:34)
ING z nagrodami na IAB MIXX Awards 2024
ING Bank Śląski zdobył aż cztery nagrody w tegorocznej edycji konkursu IAB MIXX Awards. Bank otrzymał nagrody we …
27.11.2024 (17:32)
– informacja prasowa
Bank Pekao zdobył nagrodę Eurobuild
Bank Pekao S.A. zwyciężył w kategorii „Financing Provider of the Year, CEE” magazynu Eurobuild, zdobywając jedną z …
27.11.2024 (17:31)
– informacja prasowa
Nowa gwarancja EFI dla BNP Paribas Bank Polska
Europejski Fundusz Inwestycyjny (EFI) i BNP Paribas Bank Polska podpisały umowę gwarancji portfelowej o wartości do …
27.11.2024 (17:28)
– informacja prasowa
IBK Bank Polska dostał zgodę KNF
27 listopada 2024 roku Komisja Nadzoru Finansowego („Komisja”) jednogłośnie zezwoliła na utworzenie przez …
27.11.2024 (17:25)
– informacja prasowa
Black Friday: przez 5 lat transakcje BLIKIEM wzrosły trzykrotnie
Statystyki transakcji kartami i BLIKIEM pokazują, że moda na zakupy w Black Friday nie przemija. Taki jest główny …
27.11.2024 (12:05)
– informacja prasowa
Vienna Life kupuje akcje Phinance
Czwarty największy ubezpieczyciel na życie w Polsce inwestuje w jedną z wiodących firm pośrednictwa finansowego w …