W 2006 roku ilość osób płacących z góry za połączenia telefoniczne ma wzrosnąć do 20 proc. wszystkich użytkowników (w 2003 roku stanowili oni 8 proc. użytkowników).
49 proc. abonentów wymieniło możliwość kontrolowania kosztów jako pierwszy powód wyboru taryfy prepaid. Jednak usługi te skierowane są także do rynku młodzieżowego, który może przynosić duże zyski. Takie usługi pozwalają młodym ludziom na elastyczność, co jest u nich bardzo ważnym czynnikiem przy wyborze rodzaju usługi. Yankee Group spodziewa się wzrostu tego segmentu o 70 proc. do 24.8 miliona klientów do końca 2007 roku.
Sprawdź także:
16.09.2024 (11:55)
– informacja prasowa
Wachnicka (ZBP): Polski sektor bankowy należy do najbardziej innowacyjnych w Europie
Agnieszka Wachnicka, wiceprezes Związku Banków Polskich, zauważa, że polski sektor bankowy należy do najbardziej …
16.09.2024 (11:54)
– informacja prasowa
8 na 10 pracowników jest narażonych na wypalenie zawodowe. Pracodawcy bagatelizują ryzyko
82 proc. pracowników jest dziś narażonych na wypalenie zawodowe[1] - wynika z badania firmy Mercer przeprowadzonego …
16.09.2024 (11:02)
– informacja prasowa
PZU gotowy do pomocy w razie powodzi
Największy polski ubezpieczyciel jest już przygotowany do szybkiej obsługi szkód w przypadku wystąpienia w …
16.09.2024 (10:59)
– informacja prasowa
Mikołaj Tatarkiewicz w zarządzie Provident Polska
16 września 2024 r. stanowisko Dyrektora Pionu Ryzyka Kredytowego objął Mikołaj Tatarkiewicz, tym samym dołączając …
16.09.2024 (10:48)
– informacja prasowa
Credit Agricole wesprze ochronę Lasu Prackiego we Wrocławiu
Credit Agricole zaangażował się w inicjatywę finansowego wsparcia ochrony użytku ekologicznego - Lasu Prackiego we …
15.09.2024 (12:17)
– informacja prasowa
Rynek ubezpieczeniowy jest gotowy do niesienia szybkiej pomocy
Zakłady ubezpieczeń maksymalnie uprościły procedury likwidacji szkód tak, że jest ona możliwa nawet w ciągu jednego …