W salonach Empik rozpoczęła się promocja, która potrwa do 22 grudnia 2010 roku. Za każdą transakcję dokonaną kartą MasterCard PayPass lub Maestro PayPass klienci mogą otrzymać czekoladkę Lindt Excellence.
„Płatność kartą zbliżeniową znacznie skraca czas obsługi klienta przy kasie, a w Empiku wyjątkowo dobrze pasuje do asortymentu – książki, prasa czy płyty to produkty, których cena najczęściej mieści się w limicie 50 zł, co umożliwia płatność PayPass bez konieczności podawania PIN-u czy podpisywania wydruku z terminala” – mówi Zofia Rejczak, Szef Działu Marketingu w Empik Sp. z o.o.
„Empik to dla nas bardzo ważny partner. Zależy nam na tym, by klienci płacący kartami z logo PayPass, czerpali z tego tytułu jak największe korzyści. Dlatego wspólnie staramy się, by chwile, które spędzają oni w salonach Empik, szukając ciekawych książek, czy interesującej muzyki, były jak najsłodsze. Liczymy, że dzięki promowaniu idei płatności zbliżeniowych w 160 salonach Empik w całej Polsce dotrzemy do szerokiego grona użytkowników kart z naszym logo. Ta nowoczesna i wygodna forma płatności sprawia, że korzystający z niej klienci mogą w sposób szybszy i bezpieczny dokonywać zakupów. Zawsze warto podkreślać, że kupując z PayPassem, nie musimy wypuszczać karty z ręki, podawać PIN-u czy podpisywać wydruków z terminala” – mówi Sebastian Krzyk, szef departamentu sieci akceptacji Polskiego Oddziału MasterCard Europe.
MasterCard PayPass to funkcjonalność, która może być dołączona zarówno do kart kredytowych, debetowych, jaki i przedpłaconych, dzięki czemu jest dostępna dla szerokiego grona użytkowników. Obecnie, w Polsce, karty wyposażone w tę technologię wydają banki: BZ WBK, ING Bank Śląski, Alior Bank, mBank, Multibank, Citi Handlowy, Deutsche Bank, Raiffeisen Bank, InvestBank, Millennium, Polbank, Inteligo, a kolejne pracują nad wprowadzeniem ich do swojej oferty.
Organizatorem promocji jest firma McCann Erickson. Informacje na temat promocji można znaleźć w salonach Empik i na stronie internetowej www.paypass.pl
Źródło: MasterCard