Od początku września Socialyse Polska, będące częścią struktur Havas Media Group, odpowiada za planowanie i prowadzenie marki ubezpieczeniowej Prudential w social media. Agencja będzie zajmować się przede wszystkim prowadzeniem komunikacji w mediach społecznościowych, organizując jednocześnie szereg akcji niestandardowych wychodzących również poza sferę Internetu.
Socialyse Polska odpowiada również za twórcze rozwinięcie koncepcji i realizację akcji „Daję słowo” dla Prudential, która wystartowała na początku sierpnia.
Tomasz Borchowiec, Dyrektor Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej w Prudential podkreśla, że przed agencją stoi wiele wyzwań. „Cieszymy się z dokonanego wyboru, ponieważ już pierwsze efekty współpracy dają nadzieję, na spełnienie postawionych przed Socialyse zadań. Prudential to silna i wiarygodna marka, ale zgodnie z naszym hasłem staramy się zawsze robić więcej niż inni, zatem i w digitalu mamy wysokie wymagania wobec naszych partnerów.”.
„Jesteśmy wyjątkowo zadowoleni z pozyskania tak ważnego dla nas Klienta, do którego działań od dłuższego czasu mieliśmy ogromny szacunek. Marka Prudential charakteryzuje się wyjątkowo spójnym pozycjonowaniem, przekładającym się na innowacyjne w kategorii ubezpieczeń na życie akcje, bardzo dobrze odbierane przez potencjalnych klientów. Budujemy więc na silnych podstawach, ale wspólnie mamy jeszcze sporo do zrobienia” – mówi Michał Szczerba, Head of Social w Socialyse Polska.