„Cieszy nas to, że sława spotkała się ze sprzedażą, a kreacja z briefem. Tak mało, a jednak tak dużo. Dziękujemy.” – powiedział Jakub Kamiński, szef agencji Brain.
Obie kampanie przełożyły się na realny wzrost sprzedaży usług ING Banku Śląskiego oraz znajomość marki – to najlepszy dowód ich skuteczności. ING BŚ od kilku lat współpracuje z agencjami Brain i OS3 multimedia.
„Skuteczne kampanie są wynikiem skrojonej na miarę klienta i potrzeb konsumentów strategii. Tym bardziej cieszy fakt, że nasze prace zostały docenione w konkursie efektywności już drugi rok z rzędu”. – dodał Marcin Maj, Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia.
EFFIE Awards jest prestiżowym i znanym wśród agencji reklamowych i marketerów konkursem branżowym. W Polsce zakończyła się właśnie dziewiąta edycja konkursu efektywności komunikacji marketingowej EFFIE Awards. Kampanie „Dojeżdżamy, załatwiamy” oraz „ Lokata jest bez sensu” przygotowały agencje Brain (koncepcja) oraz OS3 multimedia (Internet).