Agencja e-biznes Symetria przeprowadziła dla Banku Zachodniego WBK, badania eye tracking plakatów prezentujących produkty i usługi finansowe banku. Badanie Symetrii skupiło się na analizie zauważalności oraz sposobu postrzegania wybranych elementów reklam, a także ich zapamiętywalności.
Analiza porównawcza reklam pozwoliła na wyłonienie najlepszego, przyciągającego największą uwagę i najczęściej zapamiętywanego plakatu. Dzięki wynikom udało się uzyskać odpowiedć m. in. na temat rozmieszczenia adresu internetowego banku oraz numeru infolinii, tak aby były one najlepiej zauważane.
Agencja Symetria współpracuje z jednym z największych banków w Polsce, już od ponad roku m. in. w zakresie badań eye tracking internetowego serwisu transakcyjnego, badań FGI oraz projektowania rozwiązań internetowych.
Więcej informacji o usługach badawczych agencji można znaleźć na stronie http://www.symetria.pl
Źródło: Symetria