17 maja br. LUKAS Bank rozpoczął ogólnopolską kampanię telewizyjną wspierającą sprzedaż kredytu konsolidacyjnego. Agencja TBWA odpowiada za nową odsłonę kreatywną kampanii.
Celem kampanii jest przedstawienie zalet kredytu konsolidacyjnego nad innymi formami oszczędzania. Spot telewizyjny pokazuje, że kredyt konsolidacyjny LUKAS Banku to najlepszy ze sprytnych sposobów oszczędzania bez wyrzeczeń. W tym celu został stworzony „Instytut Jak Płacić Mniej”, zajmujący się kalkulowaniem zaoszczędzonej gotówki w wyniku sprytnych decyzji konsumentów. Instytut przeprowadza badania porównawcze za każdym razem wykazując, że dla tych, którzy preferują płacić mniej kredyt konsolidacyjny LUKAS Banku to optymalny wybór.
Ogólnopolska kampania telewizyjna obejmuje m.in. takie stacje jak: TVP, TVP Info, TVN, TVN tematyczne, Polsat, Polsat Sport. Została ona również wsparta komunikacją w Internecie ze specjalną stroną internetową JakPlacicMniej.pl, prezentującą inne doświadczenia naukowców oraz profilami na Facebook i Naszej klasie.
Za kreację kampanii ATL odpowiada agencja TBWA. Reżyserem spotu był Piotr Trzaskalski. Spoty internetowe TBWA przygotowała przy współpracy z wewnętrznym działem IMPACT STUDIOS a wystąpili w nich pracownicy Agencji. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative.
Źródło: TBWA