Telefonia Dialog S.A. jest kolejnym przedsiębiorstwem, które dostrzegło korzyści związane ze stosowaniem elektronicznych faktur zamiast ich papierowych odpowiedników.
Telefonia Dialog S.A. to kolejny wystawca, dla którego liczy się:
– optymalizacja kosztów, związana z drukowaniem i dystrybucją papierowych rachunków
– bezpieczeństwo i terminowość przekazywanych dokumentów do swoich klientów
– zrozumienie, że elektroniczna forma generacji, dystrybucji i archiwizacji dokumentów korzystnie wpływa na środowisko naturalne
Właśnie dlatego Telefonia Dialog S.A. przyłączyła się do wspólnego przedsięwzięcia firm itBCG oraz BillBird, oferujących klientom dużych wystawców zintegrowany portal EBPP.
Już niedługo klienci tego operatora telekomunikacyjnego będą mogli otrzymywać swoje rachunki na swoje konto na portalu, weryfikować otrzymane dokumenty za pomocą aplikacji weryfikującej itBCG oraz opłacać swoje faktury korzystając z możliwości integracji systemów płatniczych w portalu.
Ponadto, klienci Telefonii Dialog nie muszą się już martwić o przechowywanie otrzymanych faktur – technologia itBCG odpowiada za cały proces wytwarzania, wizualizacji, podpisu, udostępniania i archiwizacji faktur w postaci elektronicznej.
Fakt przystąpienia do obiegu elektronicznych dokumentów kolejnego dużego wystawcy oznacza, że technologie itBCG w kwestii wdrożeń tego typu usług, są obecnie najbardziej zaawansowane na polskim rynku.
Źródło: Telefonia Dialog S.A.