Serwis ubezpieczeniowy tutum.pl, będący marką Grupy Ubezpieczeniowej Europa, uruchomił bezpłatną aplikację mobilną „tutum podróżuje”, dzięki której w prosty i szybki sposób można kupić ubezpieczenie podróżne. Wystarczy podać planowany termin wyjazdu i powrotu oraz datę urodzenia, a aplikacja zaproponuje 3 warianty ubezpieczenia. Sprzedaż odbywa się w stu procentach online.
Ubezpieczenie „tutum podróżuje” to ochrona dla osób wyjeżdżających za granicę, ceniących sobie bezpieczeństwo. Zapewnia pokrycie kosztów leczenia oraz pomoc w sytuacji, gdy turysta lub jego bliscy, którzy z nim podróżują ulegną nieszczęśliwemu wypadkowi. W ramach ubezpieczenia klienci otrzymają dodatkową ochronę na wypadek kradzieży portfela, kluczy, telefonu czy dokumentów – pakiet Komfortowa Kieszeń.
Po wyborze najlepszej opcji dla siebie i wypełnieniu prostego formularza aplikacja przekieruje klienta do systemu płatności elektronicznych DotPay, co pozwoli od razu zapłacić za ubezpieczenie. Po dokonaniu płatności klient otrzyma polisę na wskazany przez siebie adres mailowy. Dodatkowo dostanie sms-em numer polisy wraz z numerem telefonu do Centrum Pomocy. Może też stworzyć własny profil, dzięki któremu proces zakupu będzie jeszcze szybszy, gdyż dane będą wstawiane automatycznie do każdego następnego ubezpieczenia.
W aplikacji znajduje się również zakładka „Moje polisy”. Gdziekolwiek klient jest, ma możliwość szybkiego sprawdzenia szczegółów takich jak np. ważność polisy czy kontakt do całodobowego polskojęzycznego Centrum Pomocy, które może się okazać przydatne w razie wypadku.


– Polisa „tutum podróżuje” jako jedyna na polskim rynku obejmuje klienta ochroną od momentu opłacenia składki, czyli nawet w dniu zakupu. Umożliwia ubezpieczenie się w ostatniej chwili przed wyjazdem, w drodze na lotnisko czy wsiadając do pociągu. Daje to duży komfort turystom. Cenią oni łatwość dostępu do oferty mobilnej i możliwość sfinalizowania płatności od ręki – mówi Przemysław Ćwikła, dyrektor Departamentu Sprzedaży Bezpośredniej w Grupie Ubezpieczeniowej Europa. – M-commerce, czyli kanał mobilny, rozwija się dziś szybciej niż kanał internetowy. W ubiegłym roku na świecie nastąpił blisko 200-procentowy wartościowy wzrost płatności za pośrednictwem tabletów i smartfonów, a prognozy mówią o kolejnych 55 procentach wzrostu w 2013 r. W Polsce płatności mobilne stanowiły w minionym roku 8 procent wszystkich transakcji. Przewiduje się, że w tym roku będzie to już 15 procent całej puli – dodaje Przemysław Ćwikła.
Wyjaśnienia od BRE UbezpieczeniaBRE Ubezpieczenia już na początku 2012 roku przygotowało aplikacje mobilne dostępne na urządzenia mobilne z systemem iOS i Android, które „aktywują” polisę już po 2 godzinach od dokonania płatności. Wynika z tego, że BREU było zatem pierwsze i pozostaje szybsze w tej dziedzinie. Wielokrotnie zdobywaliśmy już nagrody za aplikacje mobilne i za fakt, iż byliśmy w tym zakresie prekursorem. Oto odsyłacze do biura prasowego z opublikowanymi informacjami: Pierwsze ubezpieczenie turystyczne dostępne przez iPhone i iPad |
|
