Co piąty z manekinów był jednak koloru pomarańczowego, odzwierciedlając Polaka ubezpieczonego na życie. „Jak wynika z badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie ING Życie, ponad 80% Polaków uważa, że odpowiedzialny człowiek powinien mieć ubezpieczenia na życie. Jednocześnie posiada je tylko co 5. osoba. Różnice między deklaracjami a rzeczywistością wynikają głównie z niskiego poziomu wiedzy w zakresie finansowo-ubezpieczeniowym”, sygnalizuje ING Życie które podjęło ogólnopolską akcję promowania odpowiedzialnych postaw.
– Dla Polaka najważniejsza jest rodzina, jednak znacznie częściej niż o finansowym zabezpieczeniu najbliższych myślimy o polisach dla domu czy samochodu – mówił dyrektor ING Życie na Dolnym Śląsku, dokąd z Warszawy przywędrowały manekiny.
Zobacz spot promujący akcję ING „Naga prawda o ubezpieczeniach„
– W największych miastach Polski – Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku oraz Rzeszowie – w najbardziej uczęszczanych przez mieszkańców miejscach stanie 200 manekinów. Co 5. z nich będzie koloru pomarańczowego. Wystawa ma zobrazować wyniki badań, mówiących o tym, że tylko co 5. Polak jest ubezpieczony – wyjaśnia Beata Zduńczyk-Skup, rzecznik prasowy ING Życie. – Poprzez ciekawą formę chcieliśmy zwrócić uwagę na problem wciąż niskiej świadomości Polaków w zakresie ubezpieczeń– dodaje.
Akcja „Naga prawda o ubezpieczeniach” to połączenie kampanii edukacyjnej z happeningiem. W każdym z miast odbędzie się malowanie manekinów przez artystów plastyków, osoby publiczne oraz gwiazdy ekranu.We Wrocławiu manekiny malowani aktorka Katarzyna Herman oraz malarz Mirosław Antoniewicz.
Źródło: Bankier.pl