PKO Bank Polski zakończył postępowanie przetargowe na wybór interaktywnego domu mediowego. Konsorcjum Value Media i Cube Group przez najbliższy rok będzie świadczyć usługi dla Banku i Grupy Kapitałowej.
Przedmiotem podpisanej umowy jest obsługa spółek w zakresie zakupu i obsługi mediów elektronicznych, ze szczególnym uwzględnieniem performance marketingu.
Podmiotem wiodącym konsorcjum jest dom mediowy Value Media zapewniający kompleksowo doradztwo, zakup, obsługę, monitoring i raportowanie działań. Z kolei rolą agencji Cube Group jest prowadzenie działań marketingowych w wyszukiwarkach (SEM) wspierających realizację kampanii w Internecie.
Zwycięskie oferty zostały wybrane ze względu na innowacyjność konceptu i zintegrowane, strategiczne podejście oraz wysoką efektywność kosztową.
– Mamy nadzieję, że innowacyjne i kompleksowe podejście do komunikacji prezentowane przez wybrane firmy, przyniesie Bankowi zamierzone rezultaty. Nie bez znaczenia pozostaje również relacja ceny do tak wielowymiarowej strategii i proponowanych działań – mówi Tomasz Marszałł, dyrektor Departamentu Marketingu PKO Banku Polskiego.
Komunikacja w Internecie wymaga niestandardowego podejścia. PKO Bank Polski jako lider rynku zamierza być zawsze o kilka kroków przed innymi – wyznaczać trendy, kreować nowe formy obecności oraz działać efektywniej.
Obecnie PKO Bank Polski współpracuje z dwiema agencjami interaktywnymi OS3 oraz K2.
Źródło: PKO Bank Polski