O granty finansowe i eksperckie szkolenia, umożliwiające rozwój kariery, mogą ubiegać się utalentowani, pełnoletni twórcy, którzy nie ukończyli 35. roku życia. Chętni do wzięcia udziału w VeloTalent mają czas na nadsyłanie zgłoszeń do 26 kwietnia br.
Po sukcesie pilotażowej odsłony programu VeloTalent, którego owocem było wydanie płyty z muzyką klasyczną „Portraits of Nature” Aleksandry Świgut, kolejna edycja również skupi się na kulturze, ale już w szerszym ujęciu, bez ograniczania się do muzyki. Do udziału w VeloTalent bank zaprasza młodych artystów, którzy posiadają w swoim portfolio imponujące sukcesy, aktywnie promują swój talent przed szeroką publicznością, ale potrzebują wsparcia w postaci mecenatu, które będzie trampoliną dla dalszego, spektakularnego rozwoju. W ten sposób bank realizuje społeczny wymiar ESG i podkreśla, jak ważne w jego filozofii jest docenianie oraz wyróżnianie tych, którzy starają się bardziej.
O talencie i sukcesach
By zawalczyć o udział w VeloTalent, pełnoletni artyści mający mniej niż 35 lat, muszą do 26 kwietnia nadesłać zgłoszenie. Aplikacja, oprócz standardowych informacji o karierze, jej przebiegu i dotychczasowych sukcesach, musi zawierać 2-minutowy film, w którym zaprezentowany zostanie cel, jaki artysta chciałby zrealizować dzięki mecenatowi i wsparciu VeloBanku. Laureat otrzyma nie tylko grant finansowy, ale też indywidualny pakiet profesjonalnych szkoleń oraz wsparcie promocyjne działalności artystycznej. Ogłoszenie wyników nastąpi do 24 maja tego roku.
– Pozytywny odbiór pilotażowej edycji VeloTalent, którą zwieńczyliśmy w grudniu zeszłego roku, był motorem napędowym rozwoju tego projektu. O programie i wszystkich inicjatywach z nim związanych, między styczniem 2023, a lutym 2024 r. wspomniano w blisko 1200 publikacjach medialnych o łącznym zasięgu 5,7 mln użytkowników oraz ekwiwalencie reklamowym o wartości ponad 2,5 mln zł. To dla nas wyraźny sygnał, że wspieranie kultury ma sens nie tylko ideowy, ale również tworzy wartość dodaną dla naszej marki. Chcemy doceniać i promować wyjątkowe osobowości, które aktywnie rozwijają swoje pasje i są pozytywną inspiracją dla młodego pokolenia, a jednocześnie chcemy budować angażującą komunikację wokół naszych działań. Widzimy, że ludzie aktywnie szukają, są wręcz głodni informacji o sukcesach polskich artystów na arenie międzynarodowej, a takich właśnie pasjonatów w obszarze kultury, poszukujemy w drugiej odsłonie VeloTalent – wskazuje Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.
Źródło: VeloBank