W czwartek 29. lutego pierwsi klienci przekroczyli próg nowego oddziału VeloBanku w Ciechanowie. Położona przy Placu Kościuszki 1/3 placówka umożliwia wygodny dostęp do nowoczesnej oferty bankowej wszystkim, którzy poszukują konkurencyjnych warunków i obsługi klienta nie tylko w kanałach zdalnych, ale też w tradycyjnej formie.
W dwa tygodnie od otwarcia 150. placówki VeloBanku, które miało miejsce w Łodzi, stawiająca na technologię i ekologię marka, wzbogaciła się o kolejny oddział. Tym razem przejrzystą ofertę nowoczesnych produktów finansowych, dostępną na wyciągnięcie ręki, zyskali mieszkańcy Ciechanowa i okolic. Punkt przy Placu Kościuszki 1/3 obsługuje klientów w dni robocze między 8:30 a 16:30. Do oddziału z obsługą kasową bez problemu dostaną się osoby o ograniczonej sprawności ruchowej i rodzice z wózkami. Ułatwieniem dla bankujących kierowców jest dostępność parkingu miejskiego tuż przed nową placówką.
Klienci indywidualni oraz mikro, mali i średni przedsiębiorcy działający w powiecie ciechanowskim mogą od teraz wygodniej skorzystać z oferty rachunków bankowych, lokat i kredytów spod znaku VeloBanku. Wśród dostępnych propozycji znajduje się m.in. VeloKonto czy Kredyt Gotówkowy z RRSO 13,2%i. Przedsiębiorców mogą szczególnie zainteresować takie propozycje, jak Kredyt Ekologiczny z premią BGK, czy Kredyt Samochodowy z decyzją nawet w 2 godziny.
VeloBank rozwija także swoją ofertę ubezpieczeniową, oferując m.in. ubezpieczenia do kredytu gotówkowego VeloSpokój oraz VeloSpokój Plus. W razie wystąpienia nieprzewidzianego zdarzenia takiego jak poważna choroba czy utrata pracy, wypłacone odszkodowanie pomoże w spłacie zobowiązania.
W oddziale w Ciechanowie możliwy jest także zakup „Pakietu niezawodnego”, w skład którego wchodzi pomoc medyczna i domowe assistance.
– Powiat ciechanowski zyskał nową placówkę VeloBanku. Ważną częścią naszej strategii jest oprócz rozwoju kanałów zdalnych, stała troska o jak najlepszą dostępność naszych oddziałów stacjonarnych. W nich czekają na naszych obecnych i przyszłych klientów konsultanci, którzy nie tylko pomogą załatwić bieżące sprawy, ale szczegółowo zaprezentują ofertę produktową, odpowiadając na wszelkie pytania odwiedzających – podkreśla Wojciech Olearnik, Dyrektor Departamentu Sieci Partnerskiej VeloBanku.
Pracując nad nowymi produktami, VeloBank opiera się na strategii Świata Bardziej Velo, czyli świata pozytywnych wartości, takich jak bezpieczeństwo, zrozumienie, transparentność i nowoczesność. Oferta dopasowuje się do zmieniających się potrzeb klientów – począwszy od etapu analizy rynku aż po etap oferowania nowych produktów. Wszystko z myślą o zapewnieniu komfortu, wygody i satysfakcji z oferowanych usług.
Źródło: VeloBank