Po wygranym przetargu Volkswagen Financial Services przedłużył trwającą od trzech lat współpracę z V&P na kolejne trzy lata.
V&P będzie odpowiedzialne za szeroki zakres działań obejmujący m.in.:
– kompleksową strategię długoterminową;
– komunikację digitalową;
– obsługę serwisów internetowych oraz intranetowych, w tym analityka i UX/UI;
– Social Media (m.in. Facebook, Linkedin, Instagram, Giphy, YouTube, Google);
– działania Marketing Automation (Sales Force, Pardot, OptiMonk);
– działania SEO na serwisach własnych oraz działania SEM;
– komunikację marketingową, w tym współpracę z domem mediowym;
– kampanie dla marek VGP oraz zarządzanie CI marki VW FS.
Volkswagen Financial Services oferuje klientom m.in. klasyczne i nowoczesne finansowanie zakupu samochodów nowych i używanych. V&P podczas trzech lat dotychczasowej współpracy zrealizowało m.in. szereg dużych digitalowych projektów obejmujących prace od strategii, przez projektowanie UX i UI do stworzenia nowych środowisk realizujących cele biznesowe klienta. Wśród wielu ciekawych projektów znajdują się m.in.: stworzenie środowisk do realizacji działań renewalowych powiązanych z CRM klienta; kompleksowa obsługa marki VW FS STORE – od opracowania jej pozycjonowania, po komunikację wizerunkową, sprzedażową i organizację eventów; interaktywne narzędzia z kalkulatorami produktów finansowych czy edukacyjny content video.
Źródło: V&P