Trwa kampania reklamowa WARTY promująca zniżki na ubezpieczenia OC i AC dla bezkolizyjnych kierowców. Działania reklamowe komunikowane są w telewizji i Internecie.
Koncepcję kampanii internetowej oraz kreację przygotowała agencja OS3 multimedia.
Agencja OS3 multimedia stworzyła 4 linie kreatywne dla kreacji reklamowych kierujących do dedykowanych landingpage’ów. Kampania realizowana jest głównie w modelu sprzedażowym. Strategia komunikacyjna akcentuje wyjątkowe korzyści wynikające z ubezpieczenia OC i AC w WARCIE. Aby otrzymać 60% zniżki wystarczy umówić się na spotkanie z agentem WARTY poprzez pozostawienie numeru telefonu na landingpage’u, mieć ukończone 30 lat oraz w ciągu ostatnich 3 lat nie mieć stłuczki.
Kampania Internetowa obejmuje witryny Nasza-klasa.pl. Onet.pl. Wp.pl, O2.pl, komunikator Gadu Gadu oraz wersje mobilne portali Bankier.pl, Gazeta.pl, Wyborcza.pl, Money.pl i Pb.pl.
Kampania rozpoczęła się na początku października i potrwa do połowy grudnia.
Źródło: OS3 multimedia