Marketing i PR
The Riverside Company wybrał Ciszewski Financial Communications
Jeden z największych na świecie funduszy private equity powierzył obsługę public relations w rejonie Europy …
Przyszłość światowego przemysłu samochodowego kształtowana będzie przez fuzje i sojusze
W badaniu zatytułowanym „Przemysł samochodowy w obliczu spadku globalnego popytu" Euler Hermes SFAC analizuje …
„Power to the People Wave 4” - raport Universal McCann na temat mediów społecznościowych
Najnowsze badania Universal McCann wskazują, że 625 mln osób na świecie korzysta z Internetu. Rośnie znaczenie …
Słodkie lenistwo, czyli profil polskich rodzin spędzających urlop na wczasach pod gruszą
Polacy chętnie wybierają nasz kraj jako miejsce spędzania urlopu. W tym roku jest to nawet bardzo popularne z …
Spowolnienie gospodarcze a dynamika zakupów online
Według badań przeprowadzonych przez firmę Harris Interactive na zlecenie firmy McAfee, spowolnienie gospodarcze …
Światowy kryzys, a wybór auta
Co czwarty badany planuje kupić samochód osobowy w ciągu najbliższego roku, wynika z cyklicznego raportu …
Bezrobotne pokolenie 25-latków
W obecnej sytuacji gospodarczej rynek pracy jest najbardziej bezwzględny dla osób młodych. Według danych …
Śmierć Michaela Jacksona oraz niewierność ulubionymi tematami twórców wirusów
Według badań firmy Panda Security twórcy wirusów coraz częściej do atakowania internautów używają głośnych …
Kryzys, czyli jak to uczeń radzi sobie lepiej od mistrza
Globalny kryzys obchodzi właśnie swoje drugie urodziny. Kiedy się zaczynał, pesymiści zapowiadali wzrost …
„Dajemy szansę” - wspólna akcja Unilever i Fundacji Batorego na rzecz wyrównywania szans edukacyjnych młodzieży
We wtorek, 4 sierpnia br. w siedzibie Fundacji im. Stefana Batorego odbyła się konferencja prasowa inaugurująca …
Mikrobloging - chwilowa moda czy przełomowa technika w komunikacji?
Twitter, Blip, MySpace, Facebook - najpopularniejsze serwisy społecznościowe i mikroblogi z każdym dniem zyskują …
Złóż wniosek na zakupach
Od sierpnia mieszkańcy stolicy będą mogli personalizować Warszawskie Karty Miejskie nawet podczas zakupów – ZTM …
Product placement… nie tylko w filmie
Ze zjawiskiem product placement (PP) można się spotkać głównie w filmach i serialach. Zwłaszcza ostatnio polscy …
Klienci Orange płacą mniej za internet domowy
Orange przygotował nową promocję dla dotychczasowych i nowych klientów korzystających z telefonu komórkowego albo …
Internetowa demografia łapie w sieci
Dziewięciu na dziesięciu internautów surfuje w sieci, aby poszerzyć swoją wiedzę lub w celach towarzyskich. Jest …
Kontrowersje polskiego internetu
Fruli.pl; Plotek.pl; nocoty.pl oraz sympatia.pl to przedstawiciele grupy portali, które wywołują wiele sprzecznych …