Marketing i PR
GIODO potwierdził obawy Polkomtel odnośnie bezpieczeństwa danych osobowych w procesie przenoszenia numerów
Polkomtel wystąpił w lipcu br. do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych o zbadanie, czy model …
WEF: Polska coraz bardziej konkurencyjna
- Szwajcaria zdetronizowała USA w rankingu najbardziej konkurencyjnych krajów świata - wynika z raportu …
Zakupy za pośrednictwem Internetu tańsze średnio o 20 procent
Zakupy w Allegro są tańsze średnio o 20 proc. od tych, które robimy w tradycyjnych sklepach. Tak wynika z …
CIMA wprowadza nowe zniżki dla studentów w Polsce
Od 1 września 2009 r. polscy studenci rejestrujący się na kursy CIMA (Chartered Institute of Management …
OPTeam w programie Innowacyjna Gospodarka
OPTeam S.A., polski producent i integrator systemów wykorzystujących technologię kart elektronicznych, …
Ciszewski PR ponownie współpracuje z Allegro
Agencja Ciszewski Public Relations S.A. rozpoczyna obsługę public relations projektu alleMIASTO realizowanego …
Eskadra PUBLICA wspiera walkę z niesłusznym podatkiem
Z początkiem września Eskadra PUBLICA rozpoczęła działania na rzecz inicjatywy „Charytatywny SMS bez VAT”. Do …
Ciszewski Financial Communications dla programu Ernst & Young „Sprawne Państwo”
Ciszewski Financial Communications wygrała przetarg na obsługę public relations programu Sprawne Państwo …
Wakacje przed telewizorem
W tegoroczne wakacje (lipiec-sierpień 2009) statystyczny Polak spędził przed telewizorem średnio 2 godz. 53 min. …
Pracodawcy zwalniają, ale rzadko pomagają
W trakcie redukcji zatrudnienia firmy ograniczają się do wręczenia wypowiedzeń, rzadko obejmując zwalnianych …
Dobór fraz - tajemnica skutecznego pozycjonowania
Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych to niezwykle efektywna metoda promowania firm w sieci. Gwarancją …
e-PR jako zestaw narzędzi wspomagających wizerunek miasta
Ciągle dużo mówi się w naszym kraju o tzw. marketingu miejsc – promocji poszczególnych miejscowości, gmin, …
Zasadzki podatkowe - opodatkowanie podatkiem dochodowym podwyższenia kapitału zakładowego spółki z o.o.
Naturalnym zjawiskiem jest fakt, że proporcjonalnie do zwiększającej się liczby spółek handlowych podejmujących …
INEA wchodzi na rynek B2B
INEA, największy regionalny operator telekomunikacyjny w Wielkopolsce, wprowadza 1 września br. na szeroką skalę …
Hyundai wymiata w USA
Oto aktualne studium przypadku, tym razem wprost z pogrążonego w kryzysie amerykańskiego rynku motoryzacyjnego. …
Kolejna niestandardowa oferta „Metra”
Dziennik „Metro” wprowadził do swojej oferty reklamy drukowane na kalce – pierwsza realizacja tego typu pojawi się …