Marketing i PR
Świat w 2020 roku. Deutsche Post DHL zbadał trendy przyszłości
Deutsche Post DHL przygotował raport pod tytułem „Dostarczamy Jutro – potrzeby klientów w 2020 roku i później". Do …
Powstaje trzecia pod względem wielkości firma doradcza PR na świecie
Firma Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants, największa sieciowa firma doradcza w …
Concierge - asystent dla najbardziej wymagających?
Do niedawna zadania asystenta były jednoznacznie określone. Wszystko to uległo zmianie kiedy na rynku pojawił się …
STOP fałszywym książkom serwisowym
Podrabiane książki serwisowe to plaga na rynku aut używanych. Odpowiedzią jest zabezpieczona, centralnie …
Uważaj, by nie zepsuć swoich gwiazd w zespole sprzedażowym
Czas kryzysu to czas szczególnej troski o skuteczność sprzedaży. Zarządzanie zespołem handlowym jak nigdy nabiera …
Kryzys to czas na innowacje czy renowacje?
Można zaryzykować uproszczenie, że czasy recesji czy kryzysu nie są dobrym momentem na wprowadzanie innowacji. …
Dobre praktyki przedsiębiorstw - czyli jak pozytywnie wykorzystać kryzys do zmian?
Zmiany w trakcie kryzysu nie muszą oznaczać zwolnień – istnieją inne metody optymalizacji wydatków w czasie …
Rynek reklamy w kryzysie
Spowolnienie gospodarcze zmusza przedsiębiorców do poszukiwania oszczędności. Z ich punktu widzenia, najprostszym …
VanguardPR dla Uniwersytetu Gdańskiego
Nowym klientem awangardowej agencji public relations VanguardPR – Grupa Adweb, został Uniwersytet Gdański – jedna …
Nowe produkty na trudnym rynku
Jakie warunki powinien spełniać NOWY PRODUKT wprowadzany na dojrzałe rynki? Jednym z najbardziej znanych …
Darmowa kampania PR na przynętę dla biznesu
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości kusi biznesmenów wizją darmowej kampanii promocyjnej ich e-biznesowego …
„Dziennik Gazeta Prawna” w sprzedaży od 14 września
„Dziennik Gazeta Prawna” – który powstanie w wyniku fuzji „Gazety Prawnej” i „Dziennika” – pojawi się w sprzedaży …
Pracodawcy kuszą etatami
Pracodawcy, publikujący ogłoszenia w internetowej giełdzie pracy infoPraca.pl, najczęściej proponują zatrudnienie …
Papierowe dzienniki lekcyjne odchodzą do lamusa
Od września szkoły będą mogły zrezygnować z prowadzenia tradycyjnych, papierowych dzienników lekcyjnych i …
Zło konieczne, czyli reklama w sieci a nastawienie internautów
Dwóch na trzech badanych użytkowników sieci jest ogólnie negatywnie nastawionych wobec reklam, wynika z raportu …
Wizerunek firmy coraz bardziej zależny od aktywności pracowników w sieci
Aktywność pracowników w serwisach społecznościowych staje się coraz większym zagrożeniem dla wizerunku firm. …