Marketing i PR
Silna strategia Communication Unlimited
Agencja reklamowa Communication Unlimited podjęła współpracę z Davidem Williamsem, przez wiele lat związanym z …
TIMECODE dla BOŚ Banku
Dom produkcyjny TIMECODE stworzył kreacje i wyprodukował trzy filmy dla Banku Ochrony Środowiska. Jest to pierwsza …
Kreacja ogólnopolskiej kampanii społecznej w rękach licealistów
W czerwcu br. ruszają prace nad realizacją ogólnopolskiej kampanii społecznej na temat profilaktyki raka szyjki …
Partner of Promotion dla Innowacyjnej Gospodarki
Agencja Partner of Promotion wygrała kontrakt na przygotowanie, realizację i koordynację spójnej kampanii …
Magazyn „OOH magazine” oraz Dom Kredytowy NOTUS rozpoczynają współpracę
Przedstawiciele branży reklamowej to jedna z najbardziej prestiżowych grup zawodowych. Wraz z marketerami stanowią …
W czerwcu najczęściej poszukiwano pracy w marketingu i public relations
Fraza praca marketing/public relations była w maju i w czerwcu 2009 roku na pierwszym miejscu listy najczęściej …
PR w ustach polityków
Tylko jedna na pięćdziesiąt wypowiedzi polityków na temat PR ma charakter neutralny. Pozostałe przypadki …
Jak spędzają urlop polscy internauci?
Posiadając dane z próby ok. 27 tys. respondentów, którzy wypełnili pełną, elektroniczną wersję elektronicznego …
NPRS (Net PR Synergy) na PR Regionów w Skawinie
W najbliższy piątek 26 czerwca w Skawinie odbędzie się specjalna edycja seminarium PR Regionów – PR małych miast. …
Poszukiwany programista, specjalista od telekomunikacji i e-commerce
W czerwcu w internetowej giełdzie infoPraca.pl pracodawcy z branż związanych z informatyką, telekomunikacją i …
Europejski Trybunał Sprawiedliwości wydaje wyrok w sprawie reklamy porównawczej
Wyrok korzystny dla klienta kancelarii Baker & McKenzie, firmy LOréal, zapadł 18 czerwca. W sprawie przed ETS …
Product placement - między reklamą a public relations
O product placement można mówić różnie – że jest skuteczny – nieskuteczny, dobrze – źle zrobiony, ciekawy – …
System konferencji wideo dla każdej firmy - rewolucja na rynku transmisji wideo w Internecie
netPR.pl wprowadził na rynek system konferencji wideo dedykowany komunikacji korporacyjnej w Internecie - …
Premium Brand 2009. Marki i firmy największej reputacji
Dobiegła końca IV edycja badania reputacji marek i firm. Oficjalne ogłoszenie wyników miało miejsce 18 czerwca br. …
Jakim samochodem na wakacje?
Wielu Polaków w tym roku zrezygnuje z zagranicznych, wakacyjnych wojaży na rzecz odkrywania uroków naszego kraju. …
E-usługi opanowują sieć
Polski Internet narodził się 18 lat temu. Od tego czasu zaskarbił sobie przychylność 16,1 milionów krajowych …