Marketing i PR
Blue Media na szóstym miejscu w Fast500 - 2008
Zestawienie opracowuje Deloitte w oparciu o wyniki finansowe, jakie osiągnęły firmy pochodzące z krajów Europy, …
Andrzej Stempak Księgowym Roku 2008
Nazwiska laureatów 10., jubileuszowej edycji konkursu Księgowy Roku ogłoszono podczas Gali Finałowej, która odbyła …
Zlote Spinacze 2008 - nagrody główne wręczone
Wśród nagrodzonych firm znalazły się: Genesis PR, Partner of Promotion, Microsoft, Imago PR, RC2, eurobank, …
W Metrohouse kupujący nie płaci prowizji
Zdecydowany ruch Metrohouse jest próbą uporządkowania rodzimego rynku pośrednictwa i odpowiedzią na obecną …
Pomimo kryzysu konsumenci wybierają marki, które angażują się w pomoc potrzebującym
Marki, które angażują się w działania prospołeczne mogą osiągnąć więcej, niż tylko wyróżnienie się na rynku. – …
Internet Group poprawia strukturę zadłużenia
25 listopada Internet Group podpisał z BRE Bankiem umowę kredytową, na kwotę 66.000.000 złotych. Kredyt będzie …
Etyka przede wszystkim
W czasie niestabilnej sytuacji rynkowej niemal standardem jest ograniczenie kosztów zewnętrznych. Następuje …
Budownictwo mieszkaniowe na szarym końcu
Rzeczywistość pokazuje jednak, że mieszkalnictwo nie jest traktowane poważnie i należy do bardzo zaniedbanych …
InPost już od dwóch lat konkuruje z Pocztą Polską
Przez dwa lata InPost uruchomił niemal 200 Punktów Obsługi Klienta, dzięki czemu może świadczyć usługi na skalę …
„Tak” dla dłuższego najmu
W przypadku zawarcia umowy najmu na okres dłuższy niż lat dziesięć, po upływie tego okresu poczytuje się ją za …
Sektor sprzedaży bezpośredniej w Polsce
„Sektor sprzedaży bezpośredniej w Polsce” – raport przygotowany na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży …
Na wiosnę w stolicy może zabraknąć małych mieszkań
Stolica to najważniejszy rynek nieruchomości w Polsce. W 2007 roku dostarczono na jej terenie ponad 15 tysięcy …
Brytyjskie uczelnie w Polsce
Targi Edukacyjne, organizowane przez British Council trzeci rok z rzędu, to wyjątkowa okazja, aby w bezpośredniej …
W elektromarketach nawet 32% drożej
Największe markety, na każdym kroku, w swoich agresywnych kampaniach reklamowych zapewniają, że oferują najniższe …
Cyberprzestępczość 2.0: internetowi oszuści kochają społecznościówki
Według najnowszych analiz G DATA Security Labs – centrum badawczego producenta programów antywirusowych G DATA …
Zostawiamy poufne dane na sprzedawanych dyskach komputerowych
Badanie przeprowadzone na ponad stu dyskach nabytych na giełdach komputerowych, w serwisach aukcyjnyc i w firmach …