Marketing i PR
„Ściśle tajny” Internet
Program SUPHICE (Secure Unplanned Provisioning of High Integrity Communications for Europe) jest jednym z siedmiu …
Wizerunek reklamy Nikona oraz zwyczaje zakupowe klientów
Reklamy Nikona znane są przede wszystkim z prasy oraz billboardów. Ich profil jest najsilniejszy pośród wszystkich …
„Citius, Altius, Fortius, czyli rzecz o przywództwie”
„Citius, Altius, Fortius, czyli rzecz o przywództwie” jest książką skierowaną do liderów wysokiego i średniego …
GJU przyjęło ofertę konsorcjów Eurely i iNavSat na eksploatację systemu Galileo
Decyzja GJU to ważny krok naprzód dla programu Egnos i Galileo, który jest jednym z największych wspólnych …
Coraz więcej narzędzi do obsługi sieci WLAN
Spectrum Analyzer jest ciekawą alternatywą dla tradycyjnych sprzętowych analizatorów widma. Może być uruchomiony …
100 najcenniejszych gwiazd polskiego show-biznesu w miesięczniku Forbes
Lista powstała na podstawie danych o średnich honorariach za poprowadzenie zamkniętej, dwugodzinnej imprezy …
A plus C sponsorem płyty jubileuszowej 15. Festiwalu Kultury Żydowskiej w Krakowie
Festiwal to wielkie święto muzyki, spotkanie kultur i tradycji, które już od 15 lat przynosi radość krakowianom i …
Nowy zastępca redaktora naczelnego w „Gazecie Prawnej”
Marek Kutarba jest prawnikiem, ukończył wydział prawa na Uniwersytecie Wrocławskim, z „Gazetą Prawną” związany …
Robert Moreń, rzecznik prasowy Banku Pekao SA
Jest stypendystą amerykańskiego Institute of International Education. Oprócz geografii ekonomicznej na …
Funkwerk Enterprise Communications prezentuje nowy IPSec Client
Globalne reguły firewall stosowane w środowiskach zdalnego dostępu zostały zoptymalizowane i zintegrowane w …
Zmiany w Dziale Komunikacji Marketingowej Onet.pl
Dotychczas piastujący to stanowisko Mariusz Biedrzycki będzie przebywał na urlopie wychowawczym do końca maja 2008 …
„Zielona Paczka” DHL przyjazna środowisku
Usługa „Zielona Paczka” została opracowana we współpracy z niemiecką firmą wysyłkową Triaz, która dostarcza …
Rusza kampania promująca bezpieczeństwo rowerzystów
Kampania Widoczny Rower ma na celu zwiększenie bezpieczeństwa rowerzystów dzięki bezpłatnemu wyposażaniu wybranych …
Optimum PR dla Polskiej Federacji Racketlona
Racketlon to oryginalne połączenie "sportów rakietkowych" wymyślone przez Skandynawów 6 lat temu. To młoda …
Drukarnia D&D z Gliwic zakupiła najnowocześniejszą technologię druku
Drukarnia D&D Sp. z o.o. działa na polskim rynku usług poligraficznych od ponad 10 lat. Z roku na rok firma …
Pizza Hut – zgodnie z pulsem i trendami miasta
Nowa strategia polega na koncentracji działalności w obszarze „casual dining” przy zachowaniu sprzedaży z dostawą …