PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Prudential
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Who is who
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościAktualnościWystartowała kampania reklamowa płatności zbliżeniowych MC PayPass

Wystartowała kampania reklamowa płatności zbliżeniowych MC PayPass

Aktualności 02.02.2011 (12:12)
Karty

Karty zbliżeniowe MasterCard PayPass są obecne na polskim rynku od ponad 3 lat – nadszedł moment by Polacy mieli szansę poznać bliżej zalety płatności zbliżeniowych. Celem kampanii promującej płatności bezstykowe „Być na czas i na czasie – bezcenne” jest uświadomienie polskim konsumentom korzyści, jakie płyną z płacenia kartami zbliżeniowymi MasterCard PayPass, którymi są przede wszystkim wygoda i szybkość. 

„Zależy nam by informacje o zaletach płatności zbliżeniowych MasterCard PayPass dotarły do jak najszerszej grupy odbiorców, dlatego z naszą kampanią jesteśmy obecni w telewizji, mediach drukowanych i w Internecie. Docieramy również bezpośrednio do klientów banków wydających karty z logiem PayPass. Wspólnie z sieciami sprzedaży promujemy płatności w technologii MasterCard PayPass. Obecnie promocja typu „buy & get” trwa w perfumeriach Douglas w całej Polsce, a w marcu rozpocznie się kolejna u innego z naszych partnerów. Płatności zbliżeniowe to doskonała alternatywa dla gotówki, dająca korzyści zarówno użytkownikom kart jak i sprzedawcom czy instytucjom finansowym.” – mówi Luiza Derek, dyrektor marketingu oddziału MasterCard Europe w Polsce

Technologia MasterCard PayPass, umożliwia wygodne płacenie za codzienne zakupy we wszystkich punktach akceptujących transakcje kartami w technologii MasterCard PayPass. W trakcie takiej płatności wystarczy zbliżyć kartę do specjalnego czytnika PayPass. Nie ma potrzeby wkładania jej do terminala czy szukania drobnych. Transakcje akceptowane są w ciągu kilku sekund, co oznacza dużą oszczędność czasu. Korzystanie z technologii MasterCard PayPass oznacza, ze w chwili dokonywania transakcji nie ma potrzeby szukania drobnych, wręczania karty sprzedawcy, podawania PIN-u czy podpisywania wydruków z terminala. Kartami MasterCard PayPass zawsze można płacić zbliżeniowo, a w przypadku, gdy wartość zakupów przekroczy 50 złotych kupujący zostanie poproszony o PIN.

MasterCard PayPass to funkcjonalność, która może być dołączona zarówno do kart kredytowych, debetowych, jaki i przedpłaconych, a przez to dostępna dla szerokiego grona użytkowników kart. W tej chwili karty wyposażone w tę technologię wydają banki: BZ WBK, ING Bank Śląski, Alior Bank, mBank, Multibank, Citi Handlowy, Deutsche Bank, InvestBank, Millennium, Polbank, Inteligo, Raiffeisen Bank, GETIN Bank, Pekao S.A. a kolejne pracują nad ich wdrożeniem.

Zbliżeniowo można płacić m.in. w placówkach należących do sieci Empik, Smyk, Douglas, Coffee Heaven, Żabka, Fresh Market, McDonalds, Kakadu, Venezia, w sklepach komputerowych Sferis,
w księgarniach Matras, na stacjach paliw Shell, w salonach ERA oraz w kinach Cinema City i Multikino. Karty w technologii MasterCard PayPass były również oficjalnym środkiem płatniczym podczas
7 festiwali muzycznych i filmowych w 2010 roku. Są one także akceptowane na wybranych stadionach sportowych Ekstraklasy. Co ważne, z karty można korzystać w dwojaki sposób: w punktach akceptujących płatności bezstykowe – płacąc zbliżeniowo, a we wszystkich pozostałych punktach akceptujących karty systemu MasterCard – w sposób tradycyjny, jak każdą inną kartą płatniczą.

Kampania reklamowa obejmie swoim zasięgiem, telewizję, prasę, Internet, outdoor, citilighty
i warszawskie metro oraz liczne działania niestandardowe. Za kreację ATL/BTL odpowiada agencja McCann, za działania promocyjne w Internecie MRM, za zakup mediów odpowiada Universal McCann. Więcej na www.paypass.pl.

Źródło: MasterCard

mastercard paypass płatności bezstykowe 2011-02-02
Redakcja PRNews.pl
Tagi: mastercard paypass płatności bezstykowe

Sprawdź także:

a 0 Nie brakuje chętnych na tańsze kredyty
04.10.2023 (14:42) – informacja prasowa

Nie brakuje chętnych na tańsze kredyty

Co tydzień udzielane są już Bezpieczne Kredyty o łącznej wartości ponad miliarda złotych. Ożywienie dotyczy jednak …

a 0 Sztuczna inteligencja w kampanii reklamowej banków spółdzielczych Zrzeszenia BPS
04.10.2023 (14:41) – informacja prasowa

Sztuczna inteligencja w kampanii reklamowej banków spółdzielczych Zrzeszenia BPS

Najnowsze spoty reklamowe Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS zostały wyprodukowane przy pomocy technologii …

a 0 Przenoszenie rachunków bankowych w systemie Ognivo w III kw. 2023 r.
04.10.2023 (14:38) – informacja prasowa

Przenoszenie rachunków bankowych w systemie Ognivo w III kw. 2023 r.

W III kw. 2023 r. decyzję o zmianie rachunku bankowego, z wykorzystaniem systemu Ognivo, podjęło 5 650 osób. …

a 0 Guido Buehler dołącza do zondacrypto
04.10.2023 (14:36) – informacja prasowa

Guido Buehler dołącza do zondacrypto

Guido Buehler dołącza do zarządu zondacrypto jako członek niewykonawczy. Znany w europejskiej branży finansowej …

a 0 Kredyty oparte o WIRON dla spółek w ING
04.10.2023 (14:33) – informacja prasowa

Kredyty oparte o WIRON dla spółek w ING

ING Bank Śląski udostępnił finansowanie oparte o wskaźnik WIRON dla kolejnej grupy klientów. Od teraz spółki - …

a 0 7 proc. na depozytach w Banku Pekao
04.10.2023 (11:57) – informacja prasowa

7 proc. na depozytach w Banku Pekao

W październiku na lokatach oraz kontach oszczędnościowych w Banku Pekao można zyskać nawet 7 proc. w skali …

PRNews.pl

Zobacz również

Te banki obsługują najwięcej klientów. Nowe dane po II kwartale 2023

Te banki obsługują najwięcej klientów. Nowe dane po II kwartale 2023

Na koniec czerwca 2023 r. ankietowane przez…

Wakacje kredytowe 2.0? „Będzie próg dochodowy, ale obejmie większość kredytobiorców”

Wakacje kredytowe 2.0? „Będzie próg dochodowy, ale obejmie większość kredytobiorców”

Kryterium dochodowe w ustawowych wakacjach kredytowych, które…

Banki na plusie. Zysk sektora w górę o blisko 125 proc. między styczniem a sierpniem

Banki na plusie. Zysk sektora w górę o blisko 125 proc. między styczniem a sierpniem

Zysk netto sektora bankowego w okresie styczeń-sierpień…

„Bezpieczny kredyt 2 proc.” – jak duże mieszkanie można kupić?

„Bezpieczny kredyt 2 proc.” – jak duże mieszkanie można kupić?

Choć działający od trzech miesięcy program „Bezpieczny…

Ukryte podwyżki także w stałoprocentowych hipotekach

Ukryte podwyżki także w stałoprocentowych hipotekach

Kredyty hipoteczne z okresowo stałym oprocentowaniem wywalczyły…

Raporty PRNews.pl

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Większość banków może się pochwalić wzrostem poziomu…

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

W pierwszym kwartale 2022 r. liczba obsługiwanych…

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Pierwszy kwartał 2022 r. przyniósł spadek sprzedaży…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

wiczkax:

na pewno, w końcu to dość popularny temat …

czw, 28 wrz 2023 (14:04) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

wiczkax:

wszystko jest klarowne i łatwo się to ogarnia …

czw, 28 wrz 2023 (14:04) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

wiczkax:

zdecydowanie, żeby potem nie zostać z ręką w nocniku …

czw, 28 wrz 2023 (14:04) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

wiczkax:

no wiesz czasami to różnie bywa, niestety :c …

czw, 28 wrz 2023 (14:03) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

wiczkax:

no nie, nikt nie będzie ponosił takiej odpowiedzialności …

czw, 28 wrz 2023 (13:55) • Inflacja jest niekorzystna nawet dla obligacji zabezpieczonych przed inflacją

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Kalkulator brutto netto
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Promocje bankowe
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2023 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców