Z Inteligo odchodzą kolejne osoby związane od dawna z tą instytucją. Jedną z nich jest Artur Więckowski, dotychczasowy Dyrektor Marketingu Inteligo Financial Services. Od poniedziałku pełni on funkcję Dyrektora Zespołu Internetowego w towarzystwie ubezpieczeniowym Link4.
Tą firmę powinien kojarzyć prawie każdy – specjalizuje się w sprzedaży ubezpieczeń przez telefon. Nie tak dawno w ofercie pojawiła się również możliwość sprzedaży polis przez internet, jednak jak do tej pory ten kanał dystrybucji cieszył się wśród klientów śladową popularnością. Przyjście do Link4 A. Więckowskiego ma zapewne na celu poprawę tego stanu. Bądź co bądź w Inteligo sprzedaż ubezpieczeń idzie stosunkowo dobrze, a on sam ma ogromne doświadczenie w promowaniu tego typu produktów. Dość powiedzieć, że niewątpliwe sukcesy marketingowe całego Inteligo, to w jakimś sensie jego zasługa.
Tak jak już wielokrotnie tutaj pisaliśmy – PKO BP nie będzie już więcej rozwijać Inteligo, które obecnie będzie się skupiało na wdrażaniu kanałów elektronicznych w banku matce. Z tego względu z IFS ucieka coraz więcej osób – mając świadomość, że nie może już z tą instytucją wiązać dłuższych planów zawodowych. Swoisty desant z Inteligo przeżył też ostatnio eCard, gdzie prezesem od niedawna jest Konrad Korobowicz (tak, tak – ten Korobowicz – ale o tym na dniach).
Jednym słowem zaczyna się proces powolnego zaniku Inteligo. Nie oznacza to, że PKO BP odpuszcza sobie kanały internetowe. Wręcz przeciwnie – to ponoć ostatnio prawdziwy konik zarządu. Z około milionem klientów bankowości internetowej w Inteligo i PKO Inteligo – lada chwila przegonią BRE Bank. Fakt, że pod względem ilości ciekawych usług nie mogą się nawet równać do takiego mBanku, no ale fakt jest faktem, że ze zdobyciem niekwestionowanej pozycji wicelidera na rynku bankowości internetowej poszło im wyjątkowo szybko.