– Cieszę się, że nasz właściciel zaakceptował proponowane przez zarząd zmiany w statucie. Umożliwią one wdrożenie przygotowanej przez nas strategii, zakładającej dynamiczny rozwój i znaczne zwiększenie skali działalności do końca 2015 r. – mówi Bogdan Koczorowski, prezes PocztoweTUW.
Niższe opłaty dla klientów
Najważniejszą zmianą, z punktu widzenia klientów, jest obniżenie wartości udziałów członkowskich, a także liczby udziałów, które należy wykupić przy zawarciu umowy ubezpieczenia w Pocztowe TUW. Obecnie osoby fizyczne i prowadzące działalność gospodarczą powinny wykupić jeden udział płacąc za niego symboliczną złotówkę. Do tej pory musiały wykupić odpowiednio jeden lub dziesięć udziałów członkowskich płacąc za nie 5 zł i 50 zł. Z kolei osoby prawne zapłacą teraz 50 zł, zamiast dotychczasowych 250 zł. – Liczymy, że wprowadzone zmiany uatrakcyjnią naszą ofertę, zwłaszcza dla klientów indywidualnych – mówi Bogdan Koczorowski, prezes Pocztowe TUW.
Sprzedaż produktów dla klientów indywidualnych jest częścią nowej strategii Pocztowe TUW, przewidującej koncentrację i intensyfikację sprzedaży w ramach Grupy Poczty Polskiej (za pośrednictwem Poczty Polskiej, Banku Pocztowego, Pocztowej Agencji Usług Finansowych).
Nowy szef rady nadzorczej
Dzięki uchwalonym przez NWZ zmianami w statucie Pocztowego TUW skróci się procedura tworzenia Związków Członkowskich. Zarząd zyskał też lepsze możliwości zarządzania siecią oraz portfelem produktów, tak w zakresie taryf, jak i liczby i rodzaju oferowanych ubezpieczeń. – W najbliższych latach planujemy dynamiczny rozwój. Zatwierdzone zmiany nam go umożliwią – mówi Bogdan Koczorowski, prezes Pocztowe TUW.
NWZ Pocztowe TUW dokonało również zmian w składzie Rady Nadzorczej. Nowym przewodniczącym został Tomasz Bogus, prezes Banku Pocztowego, wysokiej klasy menedżer od początku swojej kariery związany z bankowością (od 2001 r. pracował w BRE Banku, gdzie był m.in. szefem Multibanku.).
Pocztowe TUW stawia na bancassurance
Obecny zarząd Pocztowe TUW stawia na rozwój oferty produktowej. Segmentem, w który w najbliższym czasie planuje wejść Towarzystwo jest bancassurance, czyli produkty oferowane we współpracy z bankami. Naturalnym partnerem strategicznym jest Bank Pocztowy, z którym Pocztowe TUW już wkrótce wprowadzi do sprzedaży kilka produktów. Współpraca z Bankiem Pocztowym, który dynamicznie pozyskuje klientów umożliwi utrzymanie szybkiego wzrostu sprzedaży w kolejnych latach.
/Pocztowe TUW
Źródło: Bankier.pl