Strade Bianche, Milano-Sanremo czy Giro d’Italia – to tylko przykłady współprac dobrze znanej z zaangażowania w kolarstwo firmy zondacrypto. Partner drużyny Canyon//SRAM zondacrypto tym razem zdecydował się na wsparcie największej w Polsce serii wyścigów kolarskich dla amatorów – PZU Gran Fondo Series.
– Niejednokrotnie potwierdzaliśmy, że w zondacrypto jesteśmy pasjonatami kolarstwa. Od początku 2025 roku z dumą sponsorujemy czołowy kobiecy team kolarski – Canyon//SRAM zondacrypto, w którym jeździ m.in. Kasia Niewiadoma, polska zwyciężczyni Tour de France. Chcemy wykorzystać to doświadczenie, dlatego tym bardziej cieszymy się, że jako Główny Sponsor PZU Gran Fondo Series będziemy mogli realnie pomóc organizatorom wejść na wyższy poziom. I co równie ważne – dzięki naszemu zaangażowaniu jeszcze więcej osób będzie mogło pokochać kolarstwo – mówi Przemysław Kral, CEO zondacrypto.
Współpraca z Katarzyną Niewiadomą – zwyciężczynią Tour de France 2024, jak i z innymi drużynami czy sportowcami indywidualnymi, to dla zondacrypto kluczowy element komunikacji. Obecność w świecie sportu to nie tylko kwestia widoczności logo, ale przede wszystkim strategiczny element komunikacji marki. Wspierając zawodników i wydarzenia sportowe, firma realizuje swój nadrzędny cel – popularyzację wiedzy na temat kryptowalut oraz budowanie świadomości na temat możliwości, jakie oferują nowoczesne technologie finansowe. Dzięki zaangażowaniu w aktywności bliskie szerokiemu gronu odbiorców, zondacrypto może
w przystępny i autentyczny sposób przybliżać świat cyfrowych aktywów tym, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z na tym rynku.
– Wsparcie wybitnych sportowców oraz wielkie firmy i marki, w które zaangażowała się zondacrypto pobudzają wyobraźnię. Cieszymy się, że szefowie tej giełdy dostrzegli potencjał we współpracy z PZU Gran Fondo Series. Tysiące kolarzy – amatorów będzie mogło z pełną satysfakcją ścigać się w koszulkach z logo zondacrypto, takim jak na koszulce Kasi Niewiadomej.- mówi Marek Rutkiewicz, dyrektor PZU Gran Fondo Series.
zondacrypto to partner, którego zaangażowanie wychodzi poza standardowy schemat umowy sponsoringowej. Przykładem jest akcja #ZondoloOnTour z udziałem firmowej maskotki – jednorożca, będącego odniesieniem do tzw. „unicornów”, czyli prywatnych firm technologicznych wycenianych na ponad miliard dolarów. Maskotka odwiedza obiekty sponsorowanych przez firmę drużyn, towarzysząc akcjom dla kibiców oraz komunikacji marki. Warto wspomnieć również o klubie Raków Częstochowa, który od niedawna rozgrywa swoje mecze na zondacrypto Arena. Klub zakontraktował 20-letniego Senegalczyka Ibrahima Secka, a transfer w całości został zrealizowany kryptowalutami, dzięki zondacrypto pay – to pierwszy taki przypadek w Polsce
i jeden z niewielu na całym świecie.
PZU Gran Fondo Series 2025 rozpocznie się w Ełku już 24 maja br. Podczas wszystkich edycji, kolarze będą mieli do wyboru cztery różne dystanse: Gran Fondo (80-120 km), Medio Fondo (50-80 km), Family Fondo (20-40 km), Kids Fondo (dla najmłodszych). Na uczestników serii czekają pakiety startowe, w których każdy znajdzie profesjonalną koszulkę kolarską, dedykowaną dla konkretnej lokalizacji. Organizatorzy zapowiedzieli, że wszystkie trasy, na czas przejazdów kolarzy, zostaną całkowicie wyłączone z ruchu samochodowego.
Dla zondacrypto to kolejny dowód zaangażowania we wspieranie sportu na najwyższym poziomie. Licencjonowana giełda kryptowalut o polskich korzeniach współpracuje już z takimi organizacjami sportowymi, jak m.in. Juventus FC, Atalanta BC, AS Monaco Basket, Pogoń Szczecin czy Dziki Warszawa. Do ambasadorów marki należy m.in. Valtteri Bottas, Giorgio Chiellini, czy Arthur Leclerc.
Źródło: zondacrypto