Strona kampanii edukacyjnej PZU pod hasłem „Życie na 100%” w portalu Facebook ma już blisko 2000 fanów. Specjalnie dla nich PZU przygotował konkurs, w którym co tydzień wygrać można nagrody. Dodatkowo, na stronie www.zyciena100procent.pl internauci co tydzień znaleźć mogą nowe porady ekspertów, artykuły i ciekawostki z życia gwiazd wspierających kampanię – Martyny Wojciechowskiej, Anny Marii Jopek i Marcina Kydryńskiego.
Na początku maja na stronie „Życia na 100%” na Facebooku rozpoczął się konkurs dla użytkowników portalu. Ich zadaniem jest zaznaczenie na specjalnie przygotowanej mapie miejsc, w których znajdują się obecnie, w których chcieliby się znaleźć za 10 lat i na emeryturze. W kolejnym kroku internauci w krótkim tekście uzasadniają swoje wybory. Na autorów najlepszych opisów co tydzień czekają nagrody – vouchery na wybrane przez laureatów atrakcje, np. skok spadochronowy, jazda harleyem, lot szybowcem, kolacja dla dwojga czy wizyta w SPA. Konkurs jest przeznaczony dla osób, które lubią stronę „Życie na 100%” (dawniej fanów strony). Konkurs na Facebooku potrwa do końca maja i będzie się składał z 4 trwających 7 dni tur. W połowie maja działania te będą wspierane 5-dniową kampanią reklamową w portalu.
Aktywność na Facebooku to nie jedyne działania w sieci realizowane w ramach kampanii Życie na 100%. Równocześnie prowadzone są działania w serwisie dedykowanym kampanii. Na stronie www.zyciena100procent.pl Internauci mogą znaleźć stale aktualizowane materiały edukacyjne, prowadzące krok po kroku przez świat finansów (w tym video porady ekspertów czy artykuły nt. świata finansów i oszczędzania). Serwis zawiera również sondy, kalkulatory, a także ciekawostki socjologiczne tworzone w oparciu o wyniki badań i sondy. Dodatkowo, odwiedzający stronę co tydzień mogą dowiedzieć się czegoś nowego o życiu na 100% Martyny Wojciechowskiej lub Anny Marii Jopek i Marcina Kydryńskiego. Gwiazdy wspierające kampanię specjalnie dla Życia na 100% mówią o tym, jak planują swoją przyszłość, finanse, jak spełniają swoje marzenia, prezentują swój przepis na życie na 100%.
„Życie na 100%” to kampania PZU zachęcająca Polaków do odpowiedzialnego myślenia o swojej przyszłości – do stawiania sobie długofalowych celów, świadomego planowania życia, ale i do aktywnego zarządzania pieniędzmi, czyli myślenia o przyszłości w aspekcie finansowym. Kampania obejmuje IV filary, na które składają się: oszczędzanie długoterminowe, emerytura, inwestowanie i ochrona w postaci ubezpieczeń.
Źródło: PZU