DnB NORD po raz kolejny obniża marżę kredytu hipotecznego w euro. Nowej ofercie towarzyszy pierwsza duża kampania reklamowa banku w TV, prasie i Internecie.
W listopadzie DnB NORD wprowadził ofertę, dzięki której osoby zaciągające w tym banku kredyt hipoteczny w EUR, które założą konto osobiste (pakiet PERSONALE bądź EKSKLUSIV), zakupią kartę kredytową i ubezpieczenie (do wyboru są dwa pakiety ubezpieczeniowe: DOM i ŻYCIE oraz DOM i ŻYCIE plus PRACA) – uzyskują marżę w wysokości 0% w pierwszym roku kredytowania oraz 1,6% – w całym pozostałym okresie kredytowania.
Teraz w dalszym ciągu obowiązuje zerowa marża w pierwszym roku, natomiast marża w pozostałym okresie kredytowania została dodatkowo obniżona o 0,2% – do 1,4%. Ale to nie koniec zmian. Kredytobiorcy, którzy zdecydują się tylko na pakiet i kartę kredytową – uzyskują stałą marżę w wysokości 1,6% w całym okresie kredytowania.
Obniżone stawki marż są takie same dla wszystkich nowych klientów, niezależne od kwoty kredytu oraz wysokości wkładu własnego. DnB NORD nie pobiera ponadto żadnych opłat za rozpatrzenie wniosku, udzielenie kredytu czy podwyższenie kwoty kredytu, a także za przedterminową spłatę.
Wprowadzeniu nowej oferty hipotecznej towarzyszy pierwsza w historii DnB NORD ogólnopolska kampania reklamowa prowadzona na tak dużą skalę. Kampania ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy, jej zadaniem jest wprowadzenie banku na szerszy rynek i do świadomości potencjalnych klientów. Celem wizerunkowym jest zaprezentowanie DnB NORD jako instytucji nowoczesnej, pewnej i stabilnej, budzącej zaufanie, o solidnych norweskich korzeniach. Cel sprzedażowy – to wsparcie sprzedaży kredytów hipotecznych.
Oba te cele łączy w sobie i komunikuje – utrzymany w pięknym norweskim klimacie (od przyszłego roku jedynym właścicielem DnB NORD będzie największy Bank norweski DnB NOR) – film reklamowy „Droga”, który jest głównym elementem kampanii. Emitowany będzie w grudniu w wiodących stacjach telewizyjnych, takich jak TVP, TVN czy Polsat oraz licznych stacjach tematycznych. W sumie zaplanowano ponad 3 tys. emisji. Film będzie też można obejrzeć na portalach internetowych, takich jak Onet, Interia, WP, Gazeta.pl, Iplex.pl.
Informacyjnym wsparciem kampanii jest specjalnie utworzony, wizerunkowy serwis internetowy, w intrygujący sposób łączący informacje o wybranych produktach banku: http://www.znajduj.dnbnord.pl/ . Serwis ten, koncentrując się tylko na wybranych aspektach oferty, pozwala szybciej odnaleźć się użytkownikom w jej strukturze, łatwiej poznać najważniejsze informacje o banku.
Reklamy DnB NORD zobaczyć też będzie można w Gazecie Wyborczej oraz tygodnikach, m.in. w Newsweeku, Polityce, Wprost, a także na wielu portalach internetowych.
Twórcą kampanii jest warszawska agencja reklamowa Adwertajzing. Reklama telewizyjna została wyprodukowana przez Mojo films, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy MEC.
Źródło: DnB Nord