Nowy spot reklamowy w formie teledysku wykorzystuje przebój „Im So Excited” zespołu Pointer Sisters. Reklama zachęca do ubezpieczenia samochodu w LINK4 w zakresie OC i AC. Każdy klient, który skorzysta z tej oferty, otrzyma gratis roczny abonament na popularną nawigację NaviExpert.
Kampania, w której występują Kasia Moś oraz zespół The Chance, jest kontynuacją dotychczasowej „muzycznej” platformy komunikacji.
„LINK4 konsekwentnie promuje ważne dla klientów benefity. W poprzednich kampaniach była to możliwość płacenia za polisy punktami Payback, a obecnie jest to nawigacja NaviExpert dodawana gratis do polis OC i AC, za którą na rynku trzeba zapłacić 99 zł. Klienci zyskują więc podwójnie, oprócz dobrego produktu w korzystnej cenie, dodatkowo otrzymują atrakcyjny benefit.” – powiedziała Katarzyna Jóźwik, dyrektor Pionu Strategii, Marketingu i Rozwoju Biznesu w LINK4.
Kampania rusza dzisiaj na YouTube, a w niedzielę w stacjach telewizyjnych. Ponadto będzie obecna w social media i w VOD. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Brasil. Za media odpowiedzialne są dom mediowy Starcom i agencja Sales & More, a spoty wyprodukował dom produkcyjny Easy Hell. Reżyserem jest Tomek Kapuściński.