PZU uruchomił kampanię „Głowy do góry! Pokaż, jak wielkim jesteś kibicem”. Działania zaplanowano na dni odbywających się w Polsce meczów piłkarskich mistrzostw Europy – 4 dni meczowe w Warszawie (grupowe występy Polaków, ćwierćfinał i półfinał), 2 w Gdańsku (Hiszpania – Włochy i ćwierćfinał) oraz 1 we Wrocławiu (Czechy – Polska).
Meksykańska fala? Hiszpańskie „olé”? Afrykańskie wuwuzele? To wszystko może wkrótce przejść do historii… Akcja PZU „Głowy do góry! Pokaż, jak wielkim jesteś kibicem!“ daje możliwość kibicowania w niecodzienny sposób. W trakcie każdego z siedmiu eventów kibice będą mogli otrzymać wielkoformatowe wydruki swojej twarzy i dzięki temu gadżetowi pokazać się jako „Wielcy Kibice“, którzy kibicują z głową. Podczas transmisji telewizyjnych z meczów piłkarskich widok trybun jest nieodzwonym elementem widowiska. Wyróżniający się kibice przyciągają uwagę realizatorów transmisji telewizyjnych i fotoreporterów. Wydruki PZU pozwalają wyróżnić się i pokazać całemu światu.
Wydruki będzie można wykonać w punktach „Wielkiego Kibica“ PZU zlokalizowanych w najbardziej ruchliwych punktach miast-gospodarzy: w Warszawie na Placu Konstytucji, we Wrocławiu na Placu Grunwaldzkim, a w Gdańsku na Targu Węglowym. Będą one dostępne zarówno dla tych, którzy będą kibicować na stadionie, jak i tych, którzy mecz obejrzą w strefie kibica.
PZU przygotował również wielkoformatowe wydruki z hasłami wzorowanymi na okrzykach kibiców, które będą rozdawane w pobliżu punktów „Wielkiego Kibica“ przez animatorów.
Akcja „Głowy do góry! Pokaż, jak wielkim jesteś kibicem” jest częścią komunikacji odświeżenia marki PZU rozpoczętego w połowie maja tego roku. Celem działań, jest wzmocnienie świadomości zmian w PZU, a także podkreślenie nowoczesnego podejścia do klientów.
Źródło: PZU