Jak wynika z raportu opublikowanego przez Rzecznika Ubezpieczonych, w 2011 r. TUW SKOK znalazł się na 3 miejscu wśród wszystkich towarzystw ubezpieczeniowych w Polsce pod względem najmniejszego wskaźnika skarg od ubezpieczonych.
Co ciekawe, przed TUW SKOK znalazły się podmioty (PTR S.A. i TU Euler Hermes S.A.), które skupiają się raczej na obsłudze firm, a nie klientów indywidualnych jak w przypadku TUW SKOK.
UBEZPIECZENIA OSOBOWE I MAJĄTKOWE (Dział II) |
Udział w ogólnej liczbie skarg |
Udział TU w rynku |
Współczynnik skarg (udział w ogólnej liczbie skarg do udziału TU w rynku). Im niższy tym lepiej |
Polskie Towarzystwo Reasekuracyjne S.A. |
0 |
1,221 |
0,000 |
TU Euler Hermes S.A. |
0,008 |
1,02 |
0,008 |
TUW SKOK |
0,089 |
1,066 |
0,083 |
Na podstawie raportu opublikowany przez Rzecznika Ubezpieczonych.
W ciągu 12 miesięcy minionego roku do Rzecznika Ubezpieczonych trafiło jedynie 11 skarg od klientów indywidualnych ubezpieczonych w TUW SKOK; z usług towarzystwa korzysta ponad 600 000 członków SKOK.
– Takie fakty cieszą, bo są potwierdzeniem, że nasza praca i zaangażowanie w budowę funkcjonalnych, bezpiecznych i dopasowanych do potrzeb klienta ubezpieczeń -przynosi efekt. Zachęcenie klienta do zakupu ubezpieczenia to jedno, ale sprawienie, by był on usatysfakcjonowany z otrzymanej usługi , szczególnie w trudnym dla niego momencie życia – a tych w większości dotyczą ubezpieczenia – to już zupełnie inne, poważniejsze wyzwanie. Ale jak widać TUW SKOK, które wraz z TU SKOK ŻYCIE SA tworzy markę SKOK Ubezpieczenia, udaje się je świetnie realizować – dodaje prezes zarządu Grzegorz Buczkowski.
Źródło: SKOK