Opłacalność cross-sellingu jest uzależniona od indywidualnych potrzeb klienta. Zwykle chętniej korzystają z nich rodziny niż osoby będące klasycznymi „singlami” – mówi Beata Gawrylak z Money Expert.
Źródło: Bankier.pl
Opłacalność cross-sellingu jest uzależniona od indywidualnych potrzeb klienta. Zwykle chętniej korzystają z nich rodziny niż osoby będące klasycznymi „singlami” – mówi Beata Gawrylak z Money Expert.
Źródło: Bankier.pl
Ekspansja rodzimej marki w Europie Środkowo-Wschodniej nabiera tempa i do grona polskich, czeskich oraz słowackich …
Alior Bank przygotował wyjątkową ofertę dla nowych klientów zakładających rachunek maklerski IKE i/lub IKZE. Mogą …
ING Bank Śląski zachęca do aktywnego korzystania z aplikacji Moje ING i kontynuuje oszczędnościowe oferty …
Fundacja podjęła współpracę z dwiema organizacjami, które mają doświadczenie w niesieniu pomocy humanitarnej: …
Santander Bank Polska, na bazie moratorium sektorowego przygotował rozwiązania pomocowe dla klientów, mierzących …
Klienci Banku Pocztowego zyskali możliwość szybszego przystąpienia do programu lojalnościowego Mastercard Bezcenne …
Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców