Z dniem 18 stycznia 2010 mBank i MultiBank wprowadziły nową ofertę dla posiadaczy kredytów hipotecznych w CHF, udzielonych do jesieni 2006 r. Pakiet rozwiązań został wypracowany podczas serii spotkań reprezentantów Banku z Przedstawicielami Klientów.
W ramach nowej oferty kredytobiorcy mogą wybrać jedną z trzech propozycji:
- Przewalutowanie kredytu z CHF na EUR oraz przejście
na oprocentowanie oparte na wskaźniku EURIBOR 3M oraz stałej marży. Przewalutowanie odbywa się przy zastosowaniu preferencyjnego, minimalnego spreadu wynoszącego 0,5%. (standardowo to ok. 6%) - Pozostanie przy CHF jako walucie kredytu oraz przejście na oprocentowanie oparte na wskaźniku LIBOR 3M dla CHF oraz stałej marży. Dodatkowo, korzystając z tej oferty, Klient uzyskuje dostęp do specjalnego „pakietu kompensacyjnego” zawierającego produkty depozytowe i kredytowe
w atrakcyjnych cenach. - Przewalutowanie kredytu na PLN oraz przejście na oprocentowanie oparte na wskaźniku WIBOR 3M i stałej marży. Klient uzyskuje również dostęp do specjalnego pakietu produktów dodatkowych.
Powyższe propozycje są wynikiem serii spotkań reprezentantów BRE Banku z Przedstawicielami Klientów skupionych wokół inicjatyw konsumenckich.
– W ostatnich miesiącach 2009 roku mieliśmy okazję pracować wspólnie z reprezentantami inicjatyw klienckich nad nową ofertą i odpowiednią jej komunikacją. Cieszymy się, że udało się wypracować kompromis pomiędzy oczekiwaniami Klientów, a warunkami dyktowanymi przez trudny rynek. – mówi Paweł Kucharski, Dyrektor Banku ds. mBanku i Marketingu Bankowości Detalicznej – Klienci otrzymają propozycje, które zostały przygotowane tak, aby aktywna relacja z bankiem wiązała się z dodatkowymi benefitami dla Klienta. Średnia obniżka w przypadku oferty w euro wyniesie 0,75 p.p. Zarówno MultiBank, jak i mBank, uruchomiły dedykowane centrum obsługi telefonicznej oraz specjalne serwisy informacyjne zawierające między innymi kalkulatory pozwalające na porównywanie ofert. Zachęcamy Klientów do aktywnego korzystania z tych narzędzi, bo z pewnością okażą się one pomocne przy podejmowaniu decyzji o skorzystaniu z dostępnych pakietów. Jednocześnie chciałbym serdecznie podziękować reprezentantom inicjatyw konsumenckich za dojrzałą i merytoryczną dyskusję oraz skuteczne działania, które pozwoliły zakończyć nasze rozmowy konkretnymi ofertami dla klientów. – dodaje Paweł Kucharski
Źródło: Point of View Sp. z o. o.