W piątek 7 kwietnia startuje nowa kampania TV Banku Millennium. Spot promuje konto Millennium 360° z innowacyjną aplikacją mobilną.
– Lubimy wygodę i zawsze stawiamy na proste rozwiązania! A z kontem w Banku Millennium i wygodną aplikacją wszystko staje się prostsze! Konto prowadzisz za zero, a przy zakupach w sieci część wydatków wraca do Ciebie – przekonuje w reklamie para młodych rowerzystów, płacąc za kawę u sprzedawcy ulicznego praktycznie prosto z siodełka swoich dwukołowych pojazdów.
Millennium 360° to kompletny i bezpłatnie prowadzony rachunek połączony z jeszcze szerszą ofertą spersonalizowanych usług w super-aplikacji mobilnej, usługami wielowalutowymi i zwrotem za zakupy online. Ta ostatnia usługa pozwala robić tańsze zakupy w blisko 800 sklepach internetowych. Część wydanych pieniędzy wraca na konto klienta po potwierdzeniu transakcji. Wniosek o uruchomienie konta można wypełnić online, weryfikując tożsamość np. za pomocą selfie wykonanego w aplikacji mobilnej lub rachunku w innym banku. Millennium 360° może zostać uruchomione nawet 15 minut od złożenia wniosku. Zachętą do skorzystania z usług może być również wysoka pozycja w rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka”. W edycji w roku 2022 Bank Millennium pochwalić się może miejscem na podium w kategoriach „Bankowość zdalna” (1 miejsce) i „Bank dla Kowalskiego” (2 miejsce).
Reklamę telewizyjną będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Kampania będzie prowadzona także w internecie. Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała agencja Change Serviceplan. Media zakupił dom mediowy Starcom.
Źródło: Bank Millennium