Ruszyła największa w historii kampania promocyjna Europejskiego Funduszu Leasingowego. W jej ramach 45 modeli samochodów, a także szeroka oferta komputerów stacjonarnych, urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek jest dostępna w leasingu 0%.
Kampania promocyjna EFL rozpoczęła się 2 listopada 2009 r. i potrwa do końca roku. Obejmuje leasing kilkuset różnych modeli pojazdów, sprzętu IT a także maszyn i urządzeń dedykowanych takim branżom, jak m.in. budowlana i rolnicza. Wszystkie modele udostępnione zostały na niezwykle korzystnych warunkach – w leasingu od 0% na m.in. Fiata Grande Punto i Bravo, Opla Insignię, czy Subaru Legacy; do leasingu 112% na notebooki Acera.
Ideą przewodnią akcji promocyjnej EFL jest hasło „Teraz nie zawsze” nawiązujące do sprzyjającego inwestycjom klimatu podnoszącej się po okresie stagnacji gospodarki. Dlatego też kampania została skierowana do firm z sektora MSP, który najmocniej odczuł skutki kryzysu na rynkach finansowych.
–Od kilku miesięcy notujemy rosnące zainteresowanie leasingiem jako sposobem finansowania. Wychodząc naprzeciw potrzebom odradzającej się gospodarki, we współpracy z naszymi partnerami biznesowymi przygotowaliśmy wyjątkową ofertę. Obejmuje ona te wszystkie sprzęty, które są niezbędne polskim firmom w bieżącej działalności, tzn. samochody firmowe, sprzęt biurowy, oprogramowanie oraz maszyny i urządzenia pozwalające na utrzymanie wysokiego poziomu innowacyjności. – powiedział Marek Dziok, Dyrektor Departamentu Marketingu Strategicznego w Europejskim Funduszu Leasingowym.
Wszystkie modele objęte kampania promocyjną zostały umieszczone na specjalnie w tym celu uruchomionej stronie internetowej dostępnej pod adresem: www.wiecejprzestrzeni.pl. Za jej pośrednictwem możliwe jest także nawiązanie kontaktu z doradcą EFL.
Leasing jest jednym z alternatywnych sposobów finansowania inwestycji. Pozwala na utrzymanie poziomu innowacyjności bez konieczności angażowania własnych środków finansowych. W ciągu 3 kwartałów 2009 r. Europejski Fundusz Leasingowy sfinansował w ten sposób inwestycje o łącznej wartości ponad 1,9 mld zł.
Modele samochodów oferowane w ramach kampanii promocyjnej w leasingu 0%:
- Fiat Panda, Grande Punto, Linea, Sedici seria 1 i seria 2, Qubo, 500, Bravo, Croma, Doblo
- Opel Corsa, Meriva, Zafira, Insignia, Combo Van
- Volvo C70, V70, S80, XC70, XC90
- Subaru Outback i Legacy
- Mazda 3, 4, 6 i CX-7
- Alfa Romeo MiTo, 159 Progression, 159 Distinctive, GT, Brera, Spiker
- Lancia Y (Oro, Platino, Sport), Musa (Oro, Platino), Delta (Platino, Executive)
- Chevrolet Aveo, Epica, Captiva
- Isuzu: D-Max DC 3..0
- Fiat Professional: 600 Van, Panda Van, Grande Punto Van, Strada, Fiorino, Scudo, Doblo, Ducato
- Infiniti : FX, EX, G37 Sedan, G37 Coupe
- Ford Focus
- Ford Transit
- Mitsubishi Lancer i Outlander
- Hyundai i30
- Suzuki Grand Vitara, Suzuki SX4 oraz Suzuki Swift
Źródło: Europejski Fundusz Leasingowy