W PKO Banku Polskim do 15 grudnia 2009 r. trwa kampania promocyjna kredytu hipotecznego WŁASNY KĄT. Kampania prowadzona jest pod hasłem „Na 100% najpopularniejszy kredyt hipoteczny w Polsce”
Reklama TV, nawiązuje w humorystyczny sposób, do powszechnych potrzeb młodych aby znaleźć się na swoim, mieć swój „własny kąt”.
W kampanii podkreślane są szczególne atuty oferty PKO Banku Polskiego:
- możliwość sfinansowania do 100% wartości nieruchomości
- brak prowizji za udzielenie kredytu przy zakupie ubezpieczenia od ryzyka utraty pracy.
Kampania ma charakter multimedialny i wykorzystuje takie kanały komunikacji, jak::
- telewizję – spoty reklamowe emitowane są w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN, TV4, TVN7, TVN24 oraz w Discovery Channel.
- prasę – ogłoszenia prasowe zamieszczane są w dziennikach ogólnopolskich (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Dziennik Gazeta Prawna, Fakt, Super Express).
- internet – na portalach Onet, Wirtualna Polska, Gazeta, Interia, w serwisie społecznościowym Nasza Klasa, komunikatorze Gadu-Gadu oraz z wykorzystaniem pakietów kontekstowych na serwisach Behavia, Adnet, ARBOmedia, BIZONmedia, IDMnet, Glossy Media, Otodom, Domiporta, o2, TVN24 i innych.
W promocji wykorzystywane są także plakaty i ulotki w oddziałach banku.
Kampania „Na 100% najpopularniejszy kredyt w Polsce” przygotowana została przez następujące agencje:
Scholz&Friends (kampania TV),
ALINEA (prasa i BTL),
ZenithOptimedia Group (zakup mediów),
HYPERmedia (Internet).
Źródło: PKO Bank Polski