Dom produkcyjny TIMECODE stworzył kreacje i wyprodukował trzy filmy dla Banku Ochrony Środowiska. Jest to pierwsza współpraca obu firm.
Na potrzeby komunikacji wewnętrznej powstał film informujący pracowników BOŚ o zmianach, które dokonały się w banku oraz o jego nowej strategii biznesowej. Timecode odpowiadał za postprodukcję filmu.
W Internecie pojawi się z kolei 2 minutowy spot prezentujący obecnym i przyszłym klientom zalety najnowszego ROR – Konta Wyjątkowego, oferowanego przez BOŚ. Film ma na celu poszerzenie informacji przekazywanych w telewizyjnej kampanii reklamowej. Kreacja i produkcja została zlecona TIMECODE w drodze konkursu ofert. Reżyserem i autorem zdjęć był Michał Englert. Kampania promocyjna rozpoczynająca się w lipcu przeprowadzona zostanie w internecie, a spot obejrzeć będzie można również na kanale TIMECODE w serwisie YouTube www.youtube.pl/timecode
Spójnym wizualnie uzupełnieniem kampanii Konta Wyjątkowego jest wykonany przez TIMECODE telewizyjny billboard sponsorski Banku Ochrony Środowiska na rzecz akcji „PGNiG – bezpieczeństwo nad wodą”, w którą zaangażował się Bank. Billboard jest emitowany w stacjach z grupy TVN.
Źródło: leniva.studio