Lighthouse Consultants podpisała umowę na kompleksową obsługę PR programów społecznej odpowiedzialności biznesu Provident Polska S.A. Dodatkowo firma będzie wspierać organizacyjnie realizację programów.
Od początku działalności na polskim rynku Provident Polska angażuje się w działania CSR, zwłaszcza w wolontariat pracowniczy w ramach programu „Tak! Pomagam” oraz w edukację finansową poprzez projekt „Akademii Rodzinnych Finansów”.
Do obowiązków agencji należy doradztwo strategiczne przy realizacji programów, utrzymywanie regularnych relacji z mediami oraz wsparcie przy współpracy z partnerami merytorycznymi. Agencja została wybrana na drodze konkursu ofert. „Lighthouse Consultants przedstawiła najlepszą propozycję na promocję naszych programów CSR na poziomie ogólnopolskim” – powiedział Tomasz Trabuć, kierownik działu public relations Provident Polska.
To już kolejny program społeczny wspierany przez Lighthouse Consultants, która specjalizuje się w doradztwie komunikacyjnym w obszarze CSR.
Źródło: Lighthouse Consultants