PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plHydeparkMichał MacierzyńskiHestia wprowadza eKonto

Hestia wprowadza eKonto

Michał Macierzyński Michał MacierzyńskiMichał Macierzyński - 21.01.2009 (06:31)

Hestia wprowadza na rynek eKonto ubezpieczeniowe. To duża nowość, która może zmienić postrzeganie usług ubezpieczeniowych, a także mieć wpływ na rozwój branży nie tylko ubezpieczeń, ale również bankowej. W końcu aż kusi, żeby pewne rzeczy integrować w systemie transakcyjnym, dla wygody klienta. Od tego już tylko krok do stworzenia agregatorów, również tych wprowadzanych przez firmy zewnętrzne. Od dawna o swoim pomyśle na ten temat mówi chociażby Comarch, który zapowiada też mocniejsze (PRowo) wejście w sektor bankowy, w którym przecież jest od dawna.

Czym jest eKonto ubezpieczeniowe? Jak stwierdza ubezpieczyciel, to pierwsza na polskim rynku platforma zapewniająca klientom indywidualnym pełną obsługę posprzedażową przez internet. I rzeczywiście. O ile internetowych platform w przypadku ubezpieczeń życiowych mamy sporo, to w ubezpieczeniach majątkowych, w takim zakresie jest chyba tylko Ergo Hestia. Oczywiście warto tutaj pamiętać, że pisząc życiowe, mamy na myśli wszelkiego rodzaju produkty inwestycyjne. Czasami jeszcze jest dostęp do OFE. I w zasadzie to tyle. A przecież klienci są przyzwyczajeni do zupełnie innych standardów. W końcu bankowość internetowa trochę klienta rozpieszcza.

I jak się okazuje, Hestia wyszła naprzeciw tym oczekiwaniom. Wszyscy klienci firmy, którzy kupią ubezpieczenie majątkowe w Ergo Hestii, mogą szybko przez internet sprawdzić zakres polisy, odnowić ją, opłacić lub poinformować firmę o szkodzie i zobaczyć, proces jej likwidacji. Klient pozostajesz przez internet w bieżącym kontakcie z likwidatorem. Praktycznie większość rzeczy można robić elektronicznie – w tym dosyłać brakujące dokumenty, etc.

 

 

 

 

 

 

 

Podgląd do polis dotyczących ubezpieczenia samochodu, mieszkania, a nawet zdrowia, do tego możliwość opłacenia składki kartą lub przelewem. Teoretycznie to powinno być coś normalnego. I rzeczywiście coraz częściej jest – tyle, że integratorem są podmioty zewnętrzne – na przykład Blue Media, która tworzy supermarket ubezpieczeń dla np. Bankier.pl (http://www.ubezpieczenia-bankier.pl), czy Banku Millennium (https://www.millennium-ubezpieczenia.pl). Jak zatem widać, to co nie jest łatwe w bankowości, w ubezpieczeniach, czy funduszach inwestycyjnych staje się codziennością.

 

 

 

Jeśli spojrzeć na samą Hestię, to można powiedzieć, że szaleje – w tym pozytywnym znaczeniu. Nowa strona internetowa, nowe produkty, nowe biuro prasowe (NetPR.pl), materiały wideo, własny kanał na YouTube (co więcej – ciągle tutaj przybywa tych materiałów wideo). Firma wchodzi szerzej w sponsoring, jednym słowem widać, że się rozwija – co przekłada się także na wyniki. Pod względem przypisu składki brutto Hestia w ubiegłym roku przeskoczyła Wartę, zajmując pozycję wicelidera. To już duża sprawa. Przy tej okazji – dobrze w nowym miejscu pracy radzi sobie Wojciech Wężyk – dyrektor biura prasowego Hestii. Można śmiało powiedzieć, że to był dobry wybór. Swoją drogą. Zatrudniany kiedyś przez niego Mateusz Żelechowski został Naczelnikiem Wydziału Komunikacji i Public Relations MultiBanku. Bardzo zasłużenie naszym zdaniem i w tym miejscu chcemy oczywiście mu pogratulować. I jedną rzecz skorygować. Mianowicie młodszym rzecznikiem od Mateusza jest Krzysztof Olszewski z Nobla. Obaj panowie, mimo młodego wieku, radzą sobie naszym zdaniem doskonale w tym co robią.

 

 

Wracając jednak do meritum. W ostatnim czasie widać wyraźnie, że u ubezpieczycieli mocno się ruszyło z internetem. PZU zaczyna całkowicie się odmieniać (na plus) w przypadku komunikacji z mediami i z samej tylko „masy” należy spodziewać się dużego bum, co zresztą widać już teraz. Ubezpieczyciel rozpocznie wkrótce aż dwa przetargi na obsługę działań marketingowych w internecie. Ciekawie wygląda zwłaszcza pierwszy – będzie obejmował przede wszystkim obsługę strategiczną, kreatywną i zakup mediów w internecie, a także pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych (SEM&SEO), marketing afiliacyjny, performance marketing, netPR, social marketing i działania niestandardowe z nurtu Web 2.0 i Web 3.0. Drugi przetarg będzie dotyczył stworzenia i obsługi nowego serwisu internetowego i intranetowego PZU.

Z ciekawości zapytaliśmy się o co chodzi z Web 3.0. Warto zapamiętać definicję i nazwę PZU, bo to jednak o czymś świadczy (znaczy kto by ich o to podejrzewał. No ale pod nowym prezesem, to chyba jednak nie powinno aż tak dziwić). “mówiąc o Web 3.0 mamy na myśli ewolucje Web 2.0 – komunikacji ze społecznościami internetowymi. Wówczas Web 3.0 rozumiemy, jako definicje sposobu komunikacji z realna siecią społeczną z możliwością np. wykorzystania urządzeń mobilnych, wykorzystania kontentu w nieprzegladarkowych aplikacjach, systemach. Przykładem może być second life.”

Tak czy inaczej ubezpieczyciele mocniej stawiają na PR i internet. Do tego grona z całą pewnością należy dołączyć też Generali. A swoją drogą. ARC opublikował już wyniki badań na temat rzeczników firm ubezpieczeniowych. Staramy się wyciągnąć jakieś informacje, przynajmniej na temat zwycięzców.

Źródło: PR News

hestia 2009-01-21
Michał Macierzyński
Tagi: hestia

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

Autor wpisu

Michał MacierzyńskiMichał Macierzyński
Inne wpisy tego autora:
Macierzyński przechodzi do PKO Banku Polskiego

Macierzyński przechodzi do PKO Banku Polskiego

W maju minie dokładnie 8 lat od…

Polbank EFG i Pocztowy stawiają na hasła SMSowe

Polbank EFG i Pocztowy stawiają na hasła SMSowe

Kolejne dwa banki zdecydowały się na zmianę…

Consumer finance w odwrocie

Consumer finance w odwrocie

Deutsche Bank PBC podjął decyzję o dość…

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

Who is who

Monika Charamsa

Monika Charamsa

Monika Charamsa CEO NCS Sp. z o.o.,…

Katarzyna Ostrowska

Katarzyna Ostrowska

Rzecznik prasowy, Uniqa Katarzyna Ostrowska w UNIQA…

Daniel Trzaskoś

Daniel Trzaskoś

Daniel Trzaskoś, dyrektor ds. PR w Brandscope…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców