Wspominany już na naszych łamach IV Oddział PKO BP w Radomiu mimo oficjalnych zapewnień o gotowości udostępnienia swoim klientom kanałów elektronicznych w rzeczywistości… nie potrafi tego jeszcze dokonać. Pracownicy już owszem informują, że taka usługa została wprowadzona przez PKO BP 15 listopada, ale jak jeden z członków naszej redakcji zdaje relację, jego dzisiejsza próba aktywacji usługi trwała ponad 45 minut i niestety zakończyła się niczym. Multimedialne szkolenia okazały się dla radomskich orłów (ech ten Radom…) zbyt trudne i przy podpisywaniu umowy cały czas konsultowano się z V Oddziałem PKO BP w Radomiu (ufff – jak widać jest tam jeszcze ktoś kompetentny). Ostatecznie nie mogąc sobie poradzić odsyłali kolejnych klientów na następny dzień (hop, hop – prawie 10 dni po wprowadzeniu usługi!). Oficjalna odpowiedź brzmiała, że „dzisiaj to nie będzie możliwe”. Wszystkie informacje na temat PKO Inteligo odczytywane były z cennika, co kończyło się informacją, że przelewy przez Internet kosztują całe 2 zł. Dopiero po zwróceniu uwagi, że na witrynie banku wymieniona jest inna kwota, udało się w końcu uzyskać prawidłową odpowiedź. Na sam koniec osoby zainteresowane aktywacją Internetu otrzymały umowę oraz kartę z kodami jednorazowymi, jednak wszystko ma zacząć działać dopiero po telefonie z banku w celu sfinalizowania (?) całego procesu. Na sam koniec sfrustrowani takim obrotem sprawy klienci zostali pouczeni przez pracownika: „Proszę sobie przeczytać umowę, to rozjaśni panu jakiekolwiek wątpliwości”. Jednym słowem – pracownikom IV O. w Radomiu chcielibyśmy w imieniu naszej redakcji pogratulować jakości obsługi klienta. Nachodzi nas niestety smutna refleksja – że o ile samo PKO Inteligo jest bardzo udanym produktem, to tzw. czynnik ludzki nie sprawdza się totalnie. Jeśli dodać do tego, że Internet można sobie aktywować tylko w placówce, gdzie zakładało się rachunek, to całość sytuacji raczej nie wymaga komentarza. A nasz korespondent? No cóż – ma jeszcze nadzieję, że sprawdzi się powiedzenie, że do trzech razy sztuka. Zobaczymy.
Sprawdź także:
21.10.2024 (13:09)
– informacja prasowa
Aplikacja Klarny wygenerowała dla polskich e-sklepów transakcje sprzedaży o wartości 20 mln zł
Klarna, międzynarodowy licencjonowany bank, dający dostęp do elastycznych metod płatności, a także zaawansowana …
21.10.2024 (13:08)
– informacja prasowa
PKO Bank Polski finansuje rozwój Grupy CGH
PKO Bank Polski został wyłącznym organizatorem, agentem, kredytodawcą i bankiem hedgingowym przy transakcji …
21.10.2024 (12:57)
– informacja prasowa
PKO Bank Polski „Instytucją finansową przyjazną mediacji”
PKO Bank Polski otrzymał od KNF wyróżnienie „Instytucja finansowa przyjazna mediacji”. Największy polski bank …
21.10.2024 (12:56)
– informacja prasowa
10 tys. uczestników i prawie 350 tys. pokonanych kilometrów – zakończyła się 3. edycja Aktywnych z Aliorem
W tegorocznej edycji cyklu „Aktywni z Aliorem” bank zaangażował się w 13 sportowo-rekreacyjnych wydarzeń, w których …
21.10.2024 (12:45)
– informacja prasowa
mLeasing uruchomił nową platformę internetową „zielona transformacja”
mLeasing uruchomił nową platformę internetową „zielona transformacja”, która wesprze małe i średnie firmy w …
21.10.2024 (12:44)
– informacja prasowa
Teraz w aplikacji IKO i serwisie iPKO więcej szczegółów wykonanych transakcji
Klienci, którzy płacą kartami debetowymi PKO Banku Polskiego oraz BLIKIEM, mogą już zobaczyć w historii transakcji …