W ostatnich latach Lukas Bank święcił triumfy – wysokie zyski, najwyższy w branży przyrost klientów, szybko rosnąca akcja kredytowa. Ostatnio trochę się jednak zmieniło. I nie chodzi tu wcale o grosze wyniki – co to, to nie. Raczej o dość znaczną fluktuację na wysokich stanowiskach – zarówno w zarządzie jak i na wysokich stanowiskach managerskich. Jedną z osób która odeszła, był Roman Jędrkowiak, dyrektor działu marketingu. Od stycznia tego roku pracuje jako szef marketingu w ING Banku Śląskim. W przypadku tego ostatniego zmianę widać gołym okiem – tutaj chyba nie ma nikt wątpliwości.
Jędrkowiak na nowym stanowisku od razu zabrał się do roboty – jednym z pierwszych jego posunięć było rozpisanie przetargu w celu wyłonienie agencji na pełny zakres obsługi reklamowej dla marek grupy ING w Polsce. Wszystko wskazuje na to, że nową agencją, która wygra przetarg będzie warszawski Brain. Bank finalizuje już negocjacje z tą firmą. Oznacza to przegraną Euro RSCG Warsaw, która dotychczas odpowiadała za obsługę ING. Wybór Brain nie dziwi – to właśnie z nią w ostatnim czasie współpracował R. Jędrkowiak będąc dyrektorem marketingu w Lukas Banku. Teraz zobaczymy czy jej pomysły przełożą się na wyniki INGa. A trzeba uczciwie przyznać, że ludzie z Braina mają świetne pomysły (chociażby ostatnia kampania dla Lukasa: „Bank dla ludzi, którzy nie lubią czekać”). Ciekawi jesteśmy co wymyślą w przypadku ING BSK.
Pojawia się natomiast pytanie, co z Lukasem? Wakat na stanowisku szefa marketingu przejęła dopiero w ostatnich dniach Aneta Borycka, ostatnio odpowiedzialna za wdrożeniem nowego centralnego systemu informatycznego EKIP do sprzedaży i obsługi produktów kredytowych Grupy Lukas. Z całą pewnością czeka ją ciężka praca.
Sprawdź także:
15.11.2024 (13:26)
– informacja prasowa
Credit Agricole wprowadza do oferty kredyt gotówkowy z mechanizmem obniżania oprocentowania
Bank Credit Agricole wprowadza do oferty „Kredyt gotówkowy na zielone cele”. Nowy produkt przeznaczony jest dla …
15.11.2024 (12:54)
– informacja prasowa
ING inwestorem w sekurytyzacji przeprowadzonej przez Europejski Fundusz Leasingowy
To jedna z największych tego typu transakcji na polskim rynku w ostatnich latach a łączna kwota pozyskanego …
15.11.2024 (12:52)
– informacja prasowa
Skarbonki Banku Pekao – nowość w rękach młodzieży
Bank Pekao uzupełnił możliwość otwierania Skarbonek dla ostatniej grupy wiekowej swoich klientów. Od teraz także …
15.11.2024 (10:20)
– informacja prasowa
Klientocentryczność według Volkswagen Financial Services
Udział w rynku leasingu i CFM na poziomie 19,8 proc., ponad ćwierć miliona klientów w całej Polsce, a do tego 214 …
14.11.2024 (18:27)
– informacja prasowa
Magdalena Różczka w kampanii produktowej VeloBanku
VeloBank rozwija program lojalnościowy VeloKorzyści, dzięki któremu można zyskać bezpłatny Pakiet Medyczny w wersji …
14.11.2024 (18:22)
– informacja prasowa
Logowanie dwuskładnikowe w serwisie Pekao24
Od 14 listopada 2024 r. klienci Banku Pekao S.A. podczas logowania do serwisu internetowego Pekao24 mogą korzystać …