Ponad 40 proc. z nas chciałoby zmienić swoje życie na lepsze, ale nie ma na to środków – wynika z badania o jakości życia Polaków przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych na zlecenie BNP Paribas. Odpowiadając na te potrzeby, bank wprowadza atrakcyjne warunki kredytów gotówkowych oraz samochodowych i w swojej najnowszej kampanii podpowiada, jak sfinansować plany.
Bank na początku marca startuje z nową odsłoną kampanii reklamowej „Porozmawiajmy o Twoich planach”. Jako pierwszy widzowie zobaczą odważny i humorystyczny spot „Łazienka” promujący kredyty gotówkowe. Od 1 marca w największych stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych pojawią się trzy wersje spotu promującego produkty kredytowe: kredyt gotówkowy i – po raz pierwszy w telewizji – kredyt samochodowy. Wszystkie wyreżyserował Mitja Okorn, z którym BNP Paribas współpracował już w zeszłym roku. Reklamy będą widoczne także w największych portalach internetowych, a działania promocyjne będą wspierane na portalu społecznościowym Facebook. Nowością jest „product placement” produktów banku w popularnych serialach „Rodzinka.pl” oraz „Prawo Agaty”.
Oprócz reklam w mediach ogólnopolskich i w Internecie, bank będzie promował intensywnie swoje produkty kredytowe w placówkach. Pojawi się również ze swoim przekazem w mediach lokalnych, oraz miejskich nośnikach reklamowych, w komunikacji miejskiej i centrach handlowych.
– W kampanii „Porozmawiajmy o Twoich planach” po raz kolejny zachęcamy klientów do rozmowy z nami i przekonujemy, że jako bank możemy pomóc im osiągać cele.Dzięki przeprowadzonym badaniom, rozumiemy, że Polacy chcą zmieniać swoje życie na lepsze, że mają wiele planów, ale nie zawsze mają pomysły, jak zdobyć pieniądze na ich realizację – mówi Dorota Haller, dyrektor Departamentu Komunikacji w BNP Paribas Banku Polska. – Jeszcze lepszą ofertą kredytu gotówkowego i samochodowego oraz szeroko zakrojoną kampanią komunikacyjną podpowiadamy, jak sfinansować marzenia i jak przekonać do tego swoich bliskich – dodaje Haller.
Bank będzie promował w kampanii produkty kredytowe z obniżonym oprocentowaniem: kredyt gotówkowy oprocentowany na poziomie od 8,9 proc. oraz kredyt samochodowy
z oprocentowaniem od 6,9 proc.
Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas, kreację przygotowała Agencja Publicis, a za działania w Internecie odpowiada Sales&More.
