Marzec to czas dużych zmian w BRE Banku – począwszy od zmian w zarządzie, poprzez wybór domu mediowego, a na nowej strategii banku skończywszy. Prezes Lachowski zabrał się ostro do roboty i na efekty pewnie długo nie trzeba będzie czekać. Pod koniec marca planowane jest rozstrzygnięcie przetargu na obsługę mediową BRE. Z zaproszonych 11 domów mediowych ostały się już tylko cztery – EquinoxMedia, Initiative Warszawa, PRO Media House iVizeum Polska. Można zatem domniemywać, że od kwietnia ruszy ofensywa reklamowo-promocyjna. Swoją drogą – jak tak sobie z Naczelnym chodzimy i rozmawiamy z bankowcami, to co Bank, to na ten rok ma jakieś duże plany. Znaczy się, zaczyna się prawdziwa konkurencja. Z ceny już za bardzo zejść nie można (a nawet jeśli, to byłaby to sztuka dla sztuki, bo przecież celem ma być zysk), dlatego teraz zaczyna się walka na bardziej miękkie czynniki, takie jak szybkość i jakość obsługi, docenienie lojalnych klientów, komunikacja marketingowa, itp. Czyżby zatem najbliższe dwa lata zadecydowały kto zostanie przejęty, a kto będzie przejmował? Może nie do końca, bo i tak większość decyzji zapadnie gdzieś zagranicą, ale z całą pewnością rozczarowujące wyniki niektórych banków zadecydują o ostatecznym podjęciu decyzji o wyjściu z polskiego rynku. Taki ruch może wtedy uruchomić całą lawinę fuzji i przejęć.
Sprawdź także:
15.11.2024 (13:26)
– informacja prasowa
Credit Agricole wprowadza do oferty kredyt gotówkowy z mechanizmem obniżania oprocentowania
Bank Credit Agricole wprowadza do oferty „Kredyt gotówkowy na zielone cele”. Nowy produkt przeznaczony jest dla …
15.11.2024 (12:54)
– informacja prasowa
ING inwestorem w sekurytyzacji przeprowadzonej przez Europejski Fundusz Leasingowy
To jedna z największych tego typu transakcji na polskim rynku w ostatnich latach a łączna kwota pozyskanego …
15.11.2024 (12:52)
– informacja prasowa
Skarbonki Banku Pekao – nowość w rękach młodzieży
Bank Pekao uzupełnił możliwość otwierania Skarbonek dla ostatniej grupy wiekowej swoich klientów. Od teraz także …
15.11.2024 (10:20)
– informacja prasowa
Klientocentryczność według Volkswagen Financial Services
Udział w rynku leasingu i CFM na poziomie 19,8 proc., ponad ćwierć miliona klientów w całej Polsce, a do tego 214 …
14.11.2024 (18:27)
– informacja prasowa
Magdalena Różczka w kampanii produktowej VeloBanku
VeloBank rozwija program lojalnościowy VeloKorzyści, dzięki któremu można zyskać bezpłatny Pakiet Medyczny w wersji …
14.11.2024 (18:22)
– informacja prasowa
Logowanie dwuskładnikowe w serwisie Pekao24
Od 14 listopada 2024 r. klienci Banku Pekao S.A. podczas logowania do serwisu internetowego Pekao24 mogą korzystać …