Łącznie sześć nagród i wyróżnień PKO Banku Polskiego w prestiżowym konkursie Polish Contact Center Awards. Bank został nagrodzony w kategorii „Najlepsza strategia obsługi klienta” i zdobył „Grand Prix Brązowe” konkursu. Pracownicy banku zwyciężyli lub zostali wyróżnieni w czterech kategoriach: „Helpdesk”, „Obsługa klienta” i „Najlepszy trener”.
– Nasza strategia stawia klienta w centrum a jego obsługa zaczyna się często od kontaktu z pracownikiem banku – konsultanta contact center. Dlatego chciałbym bardzo podziękować wszystkim pracownikom za ich codzienną pracę. Klienci w rozmowach z nami doceniają, że w dobie masowej komunikacji, mogą spotkać się z profesjonalistami, którzy odpowiedzą na ich pytania, wyjaśnią wątpliwości i pomogą znaleźć najbardziej pasujące rozwiązanie odpowiadające ich potrzebom – mówi Marek Dźwigaj zastępca Dyrektora Centrum Obsługi i Operacji
PKO Bank Polski według organizatorów konkursu wypracował najlepszy model działania w obszarze zdalnej obsługi klientów. Nagroda w kategorii „Najlepsza strategia obsługi klienta” pokazuje, że bank zapewnia najlepsze doświadczenia klientów przy zachowaniu efektywności biznesowej. Nagrodę w imieniu Banku w tej kategorii odbierały Agnieszka Złomaniec i Karolina Rębisz.
W tegorocznej edycji konkursu po raz drugi przyznano nagrody Grand Prix. Jury uhonorowało nim trzy firmy, z najwyższą łączną oceną wszystkich przesłanych zgłoszeń – o nagrodę rywalizowały organizacje, które przekazały co najmniej 5 zgłoszeń do konkursu. To pierwsze tego typu wyróżnienie dla PKO Banku Polskiego, które z dumą odebrali Marek Dźwigaj i Małgorzata Zaremba reprezentujący dział contact center banku.
W kategorii „Helpdesk” oceniane było sprawne rozwiązanie problemu klienta. Wymaga to nie tylko wyjątkowych umiejętności komunikacji, ale także rozumienia i wyjaśnienia kwestii technicznych, oraz łączenia ze sobą wiedzy z różnych dziedzin. W tej kategorii zwyciężyła Agata Kapusta z PKO Banku Polskiego a jej bankowa koleżanka Maria Kurzydło zdobyła wyróżnienie.
Największym zainteresowaniem uczestników tegorocznej edycji konkursu cieszyła się kategoria „Obsługa klienta”. Uczestnicy musieli wykazać się zrozumieniem sprawy klienta oraz właściwie odpowiedzieć na jego wątpliwości i problemy. W tej dziedzinie wyróżnienie zdobyła Jolanta Szafranek-Michalak z PKO Banku Polskiego.
Wysoka jakość obsługi klienta to także praca zespołów wspierających.. W kategorii „Najlepszy trener” wyróżnienie zdobyła reprezentantka PKO Banku Polskiego Bożena Malinowska.
Konkurs organizowany jest co roku przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB – największą organizację działającą na rzecz promocji, edukacji, integracji i rozwoju rynku contact center w Polsce. To najbardziej prestiżowy konkurs tej branży na rynku polskim.
Źródlo: PKO BP