Rusza ostatni etap integracji internetowych marek Getin Banku. W dniu 16 stycznia bank planuje wyłączyć stronę Open Online. Klienci Opena już od pewnego czasu korzystają z systemu bankowości internetowej Getin Banku.
Do niedawna obok podstawowej marki Getin Bank działały jeszcze dwie internetowe „odnogi”: Getin Online i Open Online. W 2014 roku bank podjął decyzję o zamiarze połączenia wszystkich marek pod jednym brandem: Getin Bank. O tym fakcie czytelnicy PRNews.pl dowiedzieli się jako pierwsi. Strona www.getinonline.pl została wygaszona już przed ubiegłorocznymi Świętami Bożego Narodzenia, teraz przyszedł czas na Open Online. Zgodnie z informacją zamieszczoną na stronie, witryna www.openonline.pl zostanie wyłączona 16 stycznia 2016 r.
Andrzej Bogacz, FORUM
Podobnie jak w przypadku Getin Online, zamknięcie strony internetowej Open Online nie będzie miało wpływu na posiadane przez klientów produkty. Nie zmienią się również loginy i hasła, które użytkownicy wykorzystują do logowania do bankowości internetowej i telefonicznej. Użytkownicy Open Online i tak już od dawna korzystają z systemu Getin Banku. Migracja klientów internetowych marek na system Getinu została przeprowadzona w 2014 roku.
Połączenie trzech marek pod jednym szyldem ma na celu uproszczenie i ujednolicenie oferty produktowej. Niewątpliwie decydująca w tym przypadku jest także konieczność ograniczenia kosztów – zamiast trzech marek cały marketing skupi się na promowaniu jednej. Przy okazji warto zwrócić uwagę, że ograniczeniu uległa też oferta rachunków osobistych oferowanych przez Getin Bank – obecnie sztandarowym produktem jest konto Getin Up (i jego wersja dla studentów – Getin Up Free). Niedawno pisaliśmy też, że bank zdecydował się zamknąć samoobsługowe kioski Getin Point.
Na koniec trzeciego kwartału 2016 roku Getin Bank prowadził pod wszystkimi markami 967 tys. kont osobistych, przy czym aktywnie z bankowości internetowej korzystało 720 tys. klientów.