Po wejściu do Unii Europejskiej wiele rzeczy na naszym rynku finansowym zmieniło się. Na przykład banki mogą funkcjonować jako oddziały – ostatnio taki zamiar ogłosił trzecia z kolei instytucja – ABN Amro. Konsekwencją rozszerzenia struktur UE jest też większy ruch różnego rodzaju instytutów badawczych. I oto fakt, o którym warto napisać więcej. Na nasz rynek wchodzi firma Jupiter Research. Kto się zajmuje dłużej internetem powinien tę nazwę dobrze znać – przede wszystkim z różnego rodzaju badań i analiz, w tym również na temat rynku finansowego. Czyli – rośnie konkurencja – przede wszystkim dla Pentora. Tak nam się wydaje, że Forrester Research też coś interesuje się Polską – wnioskujemy tak z jednego z wywiadów z polskiej edycji Business Weeka (w tej chwili kontakt tylko via Niemcy, ale po naszemu ;). Jupiter swoje biuro chce założyć u nas w ciągu najbliższych kilku miesięcy. Ostrzymy już zęby na te ciekawe analizy dotyczących nie tylko naszego rynku, ale przede wszystkim pozycji Polski na tle innych krajów. A przyda to nam się i to bardzo. Naczelny męczy się właśnie nad raportem na temat liczby użytkowników bankowości internetowej w Polsce. Wychodzą mu baaardzo ciekawe rzeczy. Ma już swoją opinie na ten temat – wychodzi mu, że z oficjalnie podawanych danych to jesteśmy światową potęgą, a niedługo będzie więcej użytkowników bankowości internetowej od internautów. Czego to marketing nie robi… Szczegóły wkrótce.
Sprawdź także:
17.03.2025 (19:40)
Goldman Sachs Alternatives uruchomił nową strategię private credit
Goldman Sachs Alternatives ogłosił uruchomienie nowej strategii private credit, skoncentrowanej na dostarczaniu …
17.03.2025 (19:37)
Uniqa rusza z nową edycją Akceleratora Wiedzy Brokera
Akcelerator Wiedzy Brokera to program szkoleniowy UNIQA, w którym udział może wziąć każdy broker …
17.03.2025 (15:28)
Axi weźmie udział w Invest Cuffs 2025 w Polsce
Broker FX i CFD Axi ogłosił swój udział w tegorocznych targach Invest Cuffs w Krakowie, w Polsce, które odbędą się …
17.03.2025 (15:26)
SGB-Bank nominowany do Mobile Trends Awards 2024 za wdrożenie klasyfikatora transakcji
Aplikacja SGB Mobile, tworzona we współpracy z Ailleron, po raz czwarty została nominowana w prestiżowym konkursie …
17.03.2025 (15:20)
Warta powraca z kolejną kampanią reklamową
Spoty emitowane w telewizji i Internecie promują ubezpieczenia komunikacyjne OC/AC. Po sukcesie poprzednich reklam, …
17.03.2025 (11:25)
Fundacja BNP Paribas podsumowała 2024 rok
Projekty społeczne i edukacyjne, 23 643 godziny przeznaczonych na wolontariat, oraz setki tysięcy złotych …