Wystartowała produktowa kampania reklamowa Liberty Direct. W spocie ubezpieczyciel zachęca do sprawdzenia oferty, dzięki której można kupić polisę nawet do 50% taniej niż
u tradycyjnego ubezpieczyciela.
– Wiele osób szuka oszczędności w wydatkach związanych z ubezpieczeniem. Jest to powód dla którego w najnowszej kampanii skupiliśmy się na przekazie cenowym – komentuje Rafał Karski, dyrektor sprzedaży i marketingu Liberty Direct. – Dobra organizacja procesów obsługi klienta pozwala nam zapewnić nie tylko bardzo korzystną cenę, ale też świetny jakościowo produkt – podkreśla Karski.
Kampania obejmie główne stacje telewizyjne – TVN, TVP, Polsat oraz kanały tematyczne. – W spocie zdecydowaliśmy się na prostą, ale przykuwającą uwagę animację 3D która podkreśla korzyści finansowe wynikające ze skorzystania z oferty Liberty Direct – komentuje Sylwia Zdulska, kierownik marketingu Liberty Direct.
