PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
    • Polska bankowość w liczbach – raporty kwartalne
    • Aktywa banków
    • Bankomaty
    • Bankowość mobilna
    • Bankowość internetowa
    • Konta
    • Karty debetowe
    • Karty kredytowe
    • Karty HCE
    • Kredyty hipoteczne
    • Liczba klientów
    • Placówki
    • Zatrudnienie
    • e-administracja
  • Instytucje
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • Diners Club
    • DNB
    • EuropAssistance
    • First Data
    • Getin Noble Bank
    • HSBC Polska
    • Idea Bank
    • ING Bank Śląski
    • Inteligo
    • Marken Systemy Antywirusowe
    • Mastercard
    • mBank
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • Polski Standard Płatności
    • Provema
    • Prudential
    • PZU
    • Raiffeisen Polbank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • Standard Chartered Polska
    • T-Mobile Usługi Bankowe
    • Toyota Bank Polska
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Pod lupą
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Who is who
  • Wydarzenia
  • Praca
  • Forum
  • Alert
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeNajlepszą infolinię ma Bank Pekao. Wyniki badania ARC Rynek i Opinia
Bank Pekao SA

Bank Pekao SA

Bank Pekao S.A., założony w 1929 r., jest jedną z największych instytucji finansowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, jednym z trzech największych banków uniwersalnych w Polsce i wiodącym bankiem korporacyjnym w kraju.

Najlepszą infolinię ma Bank Pekao. Wyniki badania ARC Rynek i Opinia

Facebook0 Twitter0 Wykop Google+ Linked in0
Informacje 11.01.2021 (12:29) informacja prasowa
Bank Pekao SA

Z najnowszej fali badania jakości obsługi klienta na infoliniach banków i w kontakcie przez e-mail ARC Rynek i Opinia wynika, że najlepszą infolinię ma Bank Pekao SA. Na podium znalazły się również: Bank Millennium – na drugim miejscu oraz na trzecim ex aequo Credit Agricole oraz Santander Bank Polska. Najkrócej na połączenie z konsultantem oraz na odpowiedź mailową lub przez formularz na stronie www poczekamy w Santander Bank Polska.

fot. Shutterstock

Średni wynik ogólnego rankingu spadł o 2,2 pkt w porównaniu z poprzednią falą badania i w obecnie wynosi on 78,5 pkt (na 100 możliwych punktów do zdobycia).

Zwycięskie banki – ocena ogólna – kontakt telefoniczny (80%) i mailowy (20%)

  1. Bank Pekao (90,2 pkt)
  2. Banki Millennium (85,2 pkt)
  3. Credit Agricole oraz Santander Bank Polska (po 81,8 pkt)

Źródło: Badanie jakości obsługi klienta na infoliniach banków i w kontakcie przez e-mail, ARC Rynek i Opinia, grudzień 2020

Średni czas oczekiwania na połączenie z konsultantem to 38 sekund. Czas ten wzrósł o 8 sekund w porównaniu z poprzednią falą badania.

Najkrótszy czas oczekiwania na połączenie z konsultantem

  1. Santander Bank Polska (9 sekund)
  2. Bank Pekao (11 sekund)
  3. Credit Agricole (14 sekund)

Źródło: Badanie jakości obsługi klienta na infoliniach banków i w kontakcie przez e-mail, ARC Rynek i Opinia, grudzień 2020

Średni czas oczekiwania na odpowiedź mailową lub przez formularz na stronie www istotnie spadł w porównaniu z poprzednią falą badania (z 34,5 godziny do 7,8 godziny).

Najkrótszy czas oczekiwania na odpowiedź mailową/ przez formularz na stronie www

  1. Santander Bank Polska (2,8h)
  2. Getin Bank (4,1h)
  3. Alior Bank (4,7h)

Źródło: Badanie jakości obsługi klienta na infoliniach banków i w kontakcie przez e-mail, ARC Rynek i Opinia, grudzień 2020

Analizując szczegółowe wyniki naszego badania wyraźnie widać, że są banki, które nadal próbują sprzedać klientom produkty, które zupełnie nie są dostosowane do ich potrzeb i klienci mają tego świadomość. To bardzo wpływa na ocenę nie tylko infolinii, lecz również samego banku. Żyjemy w czasach, kiedy każdego dnia dociera do nas ogromna ilość informacji, co może powodować znużenie czy zniecierpliwienie. Dlatego konsumenci są szczególnie wyczuleni na oferty, które w żaden sposób nie odpowiadają na ich potrzeby. Coraz częściej szukają rozwiązań niemal szytych na miarę, bo oferta jest tak szeroka, że mają wybór. Co więcej, konsumenci są coraz bardziej świadomi, a w sytuacji niepewności ekonomicznej, jaką wprowadziła pandemia – coraz ostrożniejsi w swoich decyzjach finansowych, dlatego tak ważne jest poczucie, że bank zaproponuje im najbardziej optymalne rozwiązanie – komentuje Grzegorz Sygnowski, badacz z ARC Rynek i Opinia, autor raportu.

Źródło: ARC Rynek i Opinia

Udostępnij: Facebook0 Twitter0 Wykop Google+ Linked in0
2021-01-11
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

0 PARP przyznała PayEye dotację. Będzie promocja polskiej płatności okiem za granicą
22.01.2021 (14:01) – informacja prasowa

PARP przyznała PayEye dotację. Będzie promocja polskiej płatności okiem za granicą

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości przyznała dotację wrocławskiemu fintechowi PayEye, który pierwszy na …

0 Uwaga phishing: oszuści podszywają się pod PayPal
22.01.2021 (13:12) – informacja prasowa

Uwaga phishing: oszuści podszywają się pod PayPal

Badacze Abnormal Security zidentyfikowali nową kampanię phishingową. Napastnicy tym razem wzięli na cel internautów …

0 UOKiK ukarał kolejną firmę. Mogo pobierała bezprawnie dodatkowe opłaty
22.01.2021 (12:38) – informacja prasowa

UOKiK ukarał kolejną firmę. Mogo pobierała bezprawnie dodatkowe opłaty

Ponad 320 tys. zł łącznej kary dla MOGO za stosowanie praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów i …

0 Kolejny sąd rozpozna roszczenie banku o wynagrodzenie za korzystanie z kapitału
22.01.2021 (12:35) – informacja prasowa

Kolejny sąd rozpozna roszczenie banku o wynagrodzenie za korzystanie z kapitału

W lutym 2021 Sąd Apelacyjny w Warszawie wyda prawomocny wyrok w sprawie roszczenia banku o wynagrodzenie za …

0 #Prognozy2021: Wojciech Pysiewicz, Santander Consumer Bank: Można powoli zapomnieć o „bankowości za zero”
22.01.2021 (11:12) – artykuł nadesłany

#Prognozy2021: Wojciech Pysiewicz, Santander Consumer Bank: Można powoli zapomnieć o „bankowości za zero”

Przed nami kolejny „ciekawy” rok na polskim rynku bankowym i dalszych „wrażeń” na pewno nie zabraknie. …

0 #Prognozy2021: Karolina Jankowiak, SGB-Bank: Banki będą musiały wykazać elastycznością w relacjach z klientami
22.01.2021 (11:05)

#Prognozy2021: Karolina Jankowiak, SGB-Bank: Banki będą musiały wykazać elastycznością w relacjach z klientami

Największym wyzwaniem dla sektora bankowego w roku 2021 będzie zarządzanie ryzykami, które pojawiły się w 2020 roku …

PRNews.pl

Zobacz również

11,5 tys. zł – przy takim dochodzie każdy bank pożyczyłby ponad milion

11,5 tys. zł – przy takim dochodzie każdy bank pożyczyłby ponad milion

Nawet ponad 1,3 mln zł mogłaby pożyczyć…

Nawet 130 tys. zł różnicy w kosztach. Bankier.pl sprawdził kredyty hipoteczne na dom

Nawet 130 tys. zł różnicy w kosztach. Bankier.pl sprawdził kredyty hipoteczne na dom

Wyższa marża może przełożyć się na spore…

Prezes Pekao o Idea Banku: Wyrok sądu arbitrażowego nie będzie miał żadnego znaczenia

Prezes Pekao o Idea Banku: Wyrok sądu arbitrażowego nie będzie miał żadnego znaczenia

Tak naprawdę w Idea Banku brakowało około…

mBank ostrzega przed fałszywymi linkami podczas zakupów internetowych

mBank ostrzega przed fałszywymi linkami podczas zakupów internetowych

Podczas zakupów lub sprzedaży w sieci, nie…

Cyfrowe euro w ciągu 5 lat. Jak mógłby działać nowy pieniądz?

Cyfrowe euro w ciągu 5 lat. Jak mógłby działać nowy pieniądz?

Cyfrowe euro powinno stać się rzeczywistością w…

Who is who

Agnieszka Gorzkowicz

Agnieszka Gorzkowicz

Zastępca rzecznika prasowego, Credit Agricole Bank Polska…

Olga Małecka

Olga Małecka

Olga Małecka, Marketing and Communications Manager w First…

Michał Mierzejewski

Michał Mierzejewski

Michał Mierzejewski – Global Account Director CEE…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

Justyna H.:

Dzisiaj to już korzysta się najróżniejszych usług. Prowadzi się księgowość, wszelkie działania reklamowe, …

sob, 23 sty 2021 (10:12) • Drugie życie przelewu QR – uruchom dodatkowe płatności mobilne

Justyna H.:

Jedno jest pewne- samodzielne prowadzenie księgowości to trudny orzech do zgryzienia, jak nie …

sob, 23 sty 2021 (09:59) • Kiedy dojdzie mój przelew?

Richard Ken:

Dzień dobry, Nazywam się Maria Elisabeth Schaeffler, niemiecki magnat biznesowy, inwestor i filantrop. …

sob, 23 sty 2021 (02:37) • Bank Pocztowy uruchamia specjalną ofertę dla emerytów

mirekk:

Żeby państwo polskie budowało przynajmniej wystarczająco dużo mostów... …

śr, 20 sty 2021 (12:26) • Aż 67% Polaków uważa, że emerytura nie wystarczy im, aby przeżyć. Prawie 20% nie ma planu, jak zapewnić sobie bezpieczeństwo na starość. Wyniki badania

Slavekk:

A jak zakładasz rachunek w banku to też im dowodu nie pokażesz? …

śr, 20 sty 2021 (06:52) • Revolut szuka w Polsce banku do współpracy. Potrzebuje lokalnych numerów IBAN

  • Kredyt gotówkowy
  • Pit 36
  • 1 procent
  • Pit 11
  • SMART Bankier
  • Pit 2020
  • Pit 39
  • Pit online
  • Pit 8c
  • Rozliczenie PIT
  • e-Deklaracje 2019
  • Kalkulator brutto netto
  • Twój e-pit
  • Pity
  • Pit 28
  • Przelicznik walut
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2021 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców