Marketing
Nest Bank z potrójną nagrodą w konkursie Global Retail Banking Innovation Awards 2025
Podczas gali Global Retail Banking Innovation Awards 2025 magazynu The Digital Banker Janusz Mieloszyk, Pierwszy …
SAIO od ING jedyną polską firmą w globalnym rankingu Everest Group
SAIO – należąca do ING spółka łącząca automatyzację procesów biznesowych i sztuczną inteligencję – została …
Rusza kampania świąteczna Banku Pocztowego zachęcającą do poznania oferty
Bank Pocztowy 24 listopada br. uruchomił nową kampanię radiową zachęcającą do zapoznania się z ofertą Banku, mogącą …
VeloBank wzmacnia działania ESG dzięki akcji „Sadzimy i chronimy razem #VeloLas”
VeloBank rozwija działania ESG, łącząc ochronę istniejących ekosystemów z tworzeniem nowych lasów. Nawet 85 lat …
„mBank jest kobietą” - psychologia sukcesu, sport i relacje w biznesie
Budowanie relacji w zespole, psychologia sukcesu, chęć ciągłego uczenia się i umiejętność odnajdywania się w …
Bank Pekao nagrodzony za projekt edukacyjny „Bajki Oszczędzajki”
Bank Pekao S.A. został wyróżniony w prestiżowym konkursie PR Wings 2025. Jury doceniło projekt „Bajki Oszczędzajki” …
1/3 mleka, 1/3 soku pomarańczowego, 1/3 dżemu - mBank kolejny raz mówi „nie jutraj” i zachęca, żeby zadbać o finansową przyszłość
mBank pokazał jak może wyglądać rzeczywistość osób, które nie będą inwestować z myślą o swojej przyszłej …
Santander Bank Polska z EFFIE AWARDS 2025 za kampanię MSP
Statuetka trafiła do banku za kampanię dla przedsiębiorców „Konto firmowe za 0 zł na zawsze” wspartą cyklem „O …
„Świętuj po swojemu” - nowa kampania Twisto, dodatkowe zniżki na zakupy ratalne
Twisto startuje ze świąteczną kampanią „Świętuj po swojemu”, w ramach której przyznaje dodatkowe zniżki na zakupy …
Uniqa ponownie sponsorem strategicznym biegu z misją “Biegiem Pomagam”
W Mikołajki, 6 grudnia, odbędzie się czwarta edycja „Biegiem Pomagam” – biegu pomocników Św. Mikołaja. UNIQA w …
Bank Pekao wchodzi do świata Roblox z grą edukacyjną „Grow Your Money”
Bank Pekao S.A. uruchamia projekt promocyjno-edukacyjny z ofertą dla dzieci i młodzieży, której centralnym …
Fundacja Uniqa startuje z kampanią społeczną o hejcie „Między wersami”
Nie pozwól na hejt między wersami – to hasło najnowszej kampanii, w której Fundacja UNIQA zachęca do bycia uważnym …
Dyrektorzy oddziałów Banku BPS w nowej kampanii reklamowej
Bank BPS rozpoczął nową kampanię reklamową pod hasłem „Otwarci na ludzi” z udziałem dyrektorów i kierowników swoich …
PKO Leasing z wyróżnieniem „Marka Godna Zaufania” w kategorii leasing i wynajem dla firm
Z badania ARC Rynek i Opinia wynika, że największym zaufaniem klientów branży leasingowej cieszy się PKO Leasing – …
Volkswagen Financial Services kontynuuje wsparcie Ochotniczych Straży Pożarnych
Firma nieodpłatnie użyczyła 10 samochodów wybranym jednostkom OSP. Akcja ma szerszy kontekst – obejmuje też …
7 historii o komunikacji na 7. konferencję ING o prostym języku
ING Bank Śląski zaprasza na 7. konferencję o prostym języku. Spotkanie miłośników dobrej komunikacji już 27 …
