Marketing
ANG Odpowiedzialne Finanse laureatem konkursu Solidarni w kryzysie
21 października podczas gali wręczenia nagród w konkursie Solidarni w kryzysie firma ANG Odpowiedzialne Finanse …
Bank Pekao gra o więcej podczas Poznań Game Arena 2025
Bank Pekao S.A. po raz kolejny wchodzi do świata gier, łącząc pasję i rozrywkę z edukacją finansową. Już od 24 do …
Strategiczna siła finansów - premiera nowej edycji Przewodnika Kariera w Finansach i Bankowości
Odporność, elastyczność, stabilność – to dziś jedne z najbardziej pożądanych cech firm. W czasach VUCA, BANI i …
SAS nagrodzony za rozwiązania do wykrywania nadużyć w płatnościach
Chartis Research ogłosił, że firma SAS została uznana za Category Leader w trzech raportach RiskTech Quadrant, …
"Cała Polska gra Chopina" - nowy projekt Fundacji PZU
Fundacja PZU rusza z ogólnopolskim projektem kulturalnym „Cała Polska gra Chopina”, którego celem jest …
Celebryci w polskich reklamach - co myślą Polacy?
Aż 41% Polaków twierdzi, że niektórych celebrytów kojarzy wyłącznie z reklam, a nie z innych ich życiowych ról. Czy …
Generali z tytułem „Najlepszego Partnera w Biznesie”
Generali Polska zostało wyróżnione tytułem Najlepszego Partnera w Biznesie 2025 w kategorii ubezpieczenia w …
PKO BP dołącza do Business Accessibility Forum
PKO Bank Polski przystąpił Business Accessibility Forum (BAF) – najważniejszej platformy dialogu o dostępności w …
Marzenia same się nie spełnią – przekonuje Magdalena Różczka w nowej kampanii reklamowej VeloBanku
Ambasadorka banku Magdalena Różczka w stylizacji inspirowanej na Audrey Hepburn siedzi na zielonej kanapie …
Bank BPS i banki spółdzielcze z Grupy BPS przystąpiły do Porozumienia w sprawie standardu zrozumiałości języka
Bank BPS i większość Banków Spółdzielczych Grupy BPS przystąpiły do „Porozumienia w sprawie standardu zrozumiałości …
Co drugi użytkownik aplikacji VeloBanku aktywnie korzysta z VeloKorzyści
Ponad połowa klientów VeloBanku zwiększyła swój poziom korzyści w programie lojalnościowym VeloKorzyści. Więcej niż …
Rusza nowa kampania marketingowa Santander Bank Polska
W nowej kampanii bank docenia wysiłek włożony w otwieranie biznesu i oferuje Konto Firmowe Online z możliwością …
„Pierwsza Liga Biznesu” już gotowa do działania – startuje nowy sezon projektu KZBS
15 października 2025 r. wystartował nowy sezon „Pierwszej Ligi Biznesu” – ogólnopolskiego projektu organizowanego …
Bank Pekao poprawia swoje ratingi ESG
Pekao podwyższył swoje oceny w trzech kluczowych ratingach ESG umacniając wizerunek instytucji konsekwentnie …
Allianz najcenniejszą marką ubezpieczeniową świata siódmy rok z rzędu
Siódmy rok z rzędu Allianz jest najcenniejszą marką ubezpieczeniową świata. Według zestawienia Interbrand 2025, …
25 tys. osób po raz trzeci posprzątało Królową Polskich Rzek
Zakończyła się 3. edycja Akcji Czysta Wisła. Tegoroczna edycja przyciągnęła rekordową liczbę ponad 25 tys. …
