Marketing
Bank Millennium najlepszym bankiem w Polsce wg "Newsweeka"
Bank Millennium ponownie zwyciężył w rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka”. Trzeci rok z rzędu zdobył podwójną …
Gala 20-lecia PZWiLP. Jubileuszowe nagrody i nowi członkowie związku
Za nami jedno z najważniejszych wydarzeń roku rynku flotowego w Polsce - Gala 20-lecia Polskiego Związku Wynajmu i …
Fundacja PKO Banku Polskiego nagrodzona za pomoc powodzianom
Fundacja PKO Banku Polskiego otrzymała nagrodę w kategorii „Razem silniejsi” podczas gali „Solidarni w kryzysie”. …
Serce firmy to pracownicy – nowa kampania produktowa Generali
Ruszyła kampania świadomościowa dla ubezpieczenia „Generali, z myślą o zdrowiu pracowników”. Kampania stanowi …
Alior Bank pokazuje przyszłość bankowości dla firm w nowej kampanii iKonta Biznes i Alior Business
Alior Bank rozpoczął ogólnopolską kampanię marketingową promującą iKonto Biznes oraz nową bankowość elektroniczną …
Fundacja PZU: marzenia, które łączą. Polacy tęsknią za relacjami, spokojem i bliskością
Aż 93,5% Polek i Polaków deklaruje, że marzy – najczęściej o zdrowiu (22,3%), stabilizacji finansowej (41,3%) i …
Rozpoczęło się głosowanie na Technologiczne Słowo Roku
ING Hubs Poland zaprasza do udziału w wyjątkowym plebiscycie, który łączy świat technologii z językiem i kulturą. …
Generali Polska przyjaznym miejscem pracy
Generali Polska otrzymało po raz czwarty tytuł Friendly Workplace 2025. Kapituła doceniła m.in. kulturę …
„Adrenalina jest OK, ale nie przy kredycie” – nowa realizacja Walk Creative dla Expandera
Agencja Walk Creative przygotowała nową kampanię wizerunkową dla Expander.pl. Jej celem jest budowanie świadomości …
PKO Bank Polski ponownie z tytułem „Instytucji finansowej przyjaznej mediacji”
Komisja Nadzoru Finansowego po raz kolejny wyróżniła PKO Bank Polski za promowanie mediacji w sektorze finansowym. …
mBank w gronie największych płatników podatku CIT w Polsce
mBank otrzymał wyróżnienie z rąk Ministra Finansów i Gospodarki, potwierdzające pozycję banku w czołówce firm …
„Sztuka wygody doceniona przez klientów” – nowa kampania wizerunkowa VeloBanku z Magdaleną Różczką
VeloBank wystartował z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Sztuka wygody doceniona przez klientów”. W swoim …
Ruszyła loteria Visa. Posiadacze kart mogą wygrać wyjazd na Zimowe Igrzyska Olimpijskie Mediolan Cortina 2026
Wystartowała specjalna loteria Visa, w której do wygrania jest ponad 300 nagród, w tym dwuosobowy wyjazd na Zimowe …
Fundacja Edukacyjna Perspektywy otrzyma pół miliona dolarów od Citi Foundation
Citi Foundation wybrało Fundację Edukacyjną Perspektywy jako jedną z 50 organizacji społecznych, które wesprze w …
Esbank wyróżniony przez lokalne Izby Przemysłowo-Handlowe
Radomszczańskie Forum Przedsiębiorczości oraz Gala Jurajskiego Produktu Roku w Częstochowie to ważne wydarzenia dla …
Bank Pekao partnerem Wielkiego Konkursu Fotograficznego National Geographic Polska
Bank Pekao S.A. pełni rolę partnera XXI edycji Wielkiego Konkursu Fotograficznego National Geographic Polska oraz …
