Marketing
Santander podpisał wieloletnią umowę partnerską ze Scuderia Ferrari
Santander wraca do Formuły 1 jako nowy partner Scuderia Ferrari, najbardziej utytułowanego zespołu. W czasie …
Santander Bank Polska zwycięzcą 3. fali badania Instytucji Roku
W 3. fali badania projektu Instytucja Roku Santander Bank Polska uzyskał najlepszy wynik obsługi klienta w …
Konkurs na EKOsweter w ING
ING Bank Śląski zachęca do świątecznej, kreatywnej zabawy w duchu zero waste. W konkursie na EKOsweter do wygrania …
Świąteczna reklama aplikacji mobilnej Banku Millennium
Rozpoczęła się emisja nowej reklamy telewizyjnej Banku Millennium, w której Radek Kotarski opowiada o możliwościach …
Bank Pekao zacieśnia współpracę z Uniwersytetem Warszawskim
Zintensyfikowanie dotychczasowej kooperacji, realizacja wspólnych projektów, wymiana wiedzy i doświadczeń, a także …
PKO Bank Polski zwycięzcą konkursu BAI Global Innovation Awards
PKO Bank Polski został nagrodzony w międzynarodowym konkursie dla instytucji finansowych BAI Global Innovation …
Nagrody dla ING w IAB MIXX Awards
ING Bank Śląski w tegorocznej edycji konkursu IAB MIXX Awards zdobył brąz w kategorii „Data Driven & Precision …
Santander Bank Polska nagrodzony w konkursie Złote Spinacze 2021
W tegorocznej edycji konkursu, organizowanego przez Związek Firm Public Relations, Santander Bank Polska otrzymał …
ING zaprasza na webinar pt. „Jak bezpiecznie bankować w Święta?"
W okresie świątecznych promocji i wyprzedaży oraz związanego z tym szału zakupowego, czujność wielu osób może …
Kampania reklamowa aplikacji PeoPay KIDS w TOP 5 Multiscreen Excellence YT Works Awards
Jury konkursu YouTube Works Awards doceniło kampanię reklamową aplikacji PeoPay KIDS Banku Pekao i uznało ją za …
Marcin Dorociński w kolejnym spocie promującym Moje cele w aplikacji Santander mobile
Rusza kolejna odsłona kampanii Santander Bank Polska z Marcinem Dorocińskim. Nowy spot skierowany jest do młodych …
Jak się powie A, to trzeba powiedzieć B, C, D itd. – nowa kampania dla firm w PKO Banku Polskim
PKO Bank Polski uruchamia kampanię skierowaną do firm pod hasłem „Jak się powie A, to trzeba powiedzieć B, C, D …
mBank z Językowym Znakiem Jakości
Znak ma formę pieczątki. Przyznała go Fundacja Języka Polskiego, która wzięła pod lupę treści zamieszczane na …
PKO Bank Polski ogłosił przetarg na wybór agencji eventowej
PKO Bank Polski ogłosił postępowanie przetargowe na wybór agencji świadczącej usługi w zakresie planowania i …
Jakub Papierski, wiceprezes zarządu PKO BP uhonorowany nagrodą im. Lesława A. Pagi
Wiceprezes zarządu PKO Banku Polskiego Jakub Papierski został laureatem nagrody im. Lesława A. Pagi, honorowego …
Program Ambasadorski Aion Banku z dwiema statuetkami w pierwszej edycji konkursu PR Wings
17 września na uroczystej gali podczas Kongresu Profesjonalistów w Rzeszowie wręczono statuetki PR Wings dla …
